Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Uitgehit (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53249)

Griffin 4 juli 2006 15:34

Uitgehit

Hoi allemaal. Ik kan het niet laten om hier nog eens terug te komen. Blijkbaar nog niet veel veranderd. Discussies over concrete zaken worden gestoord door idioten met one liners en clichees. Ahja.
Tot later eh.

baarle 4 juli 2006 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1801023)
Hoi allemaal. Ik kan het niet laten om hier nog eens terug te komen. Blijkbaar nog niet veel veranderd. Discussies over concrete zaken worden gestoord door idioten met one liners en clichees.

Zoals deze: http://forum.politics.be/showpost.ph...23&postcount=1 ?

illwill 4 juli 2006 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1801023)
Hoi allemaal. Ik kan het niet laten om hier nog eens terug te komen. Blijkbaar nog niet veel veranderd. Discussies over concrete zaken worden gestoord door idioten met one liners en clichees. Ahja.
Tot later eh.

Over one-liners dus gesproken... :-D
Snel een postje en foetsie.

Griffin 4 juli 2006 16:14

Ik ben niet foetsie hoor. Al vraag ik me wel af of het veel zin heeft om sommige idioten hier duidelijk te maken dat discussiëren niet hetzelfde is als afkomen met vooroordelen en oneliners en als men achter goeie argumentatie vraagt gewoon verder lullen over dezelfde vooroordelen - en ze dan als feiten voorstellen.

Griffin 4 juli 2006 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1801072)

Ja, ik snap dat dat de makkelijkste oplossing is om je frustraties te uiten. Daarom dat ik het hier in K&K doe en niet in een discussie die een discussie zou moeten zijn.

baarle 4 juli 2006 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1801077)
Ik ben niet foetsie hoor. Al vraag ik me wel af of het veel zin heeft om sommige idioten hier duidelijk te maken dat discussiëren niet hetzelfde is als afkomen met vooroordelen en oneliners en als men achter goeie argumentatie vraagt gewoon verder lullen over dezelfde vooroordelen - en ze dan als feiten voorstellen.

Kijk eens naar de kwaliteit van de argumenten (if any) waar je hier zelf mee afkomt, en verbaas je dat er laatdunkend op gereageerd wordt...

Griffin 4 juli 2006 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1801101)
Kijk eens naar de kwaliteit van de argumenten (if any) waar je hier zelf mee afkomt, en verbaas je dat er laatdunkend op gereageerd wordt...

Zoals hier al eerder beargumenteerd: hier bezondig ik mij aan dezelfde zonden, doelbewust. Het heet dan ook niet voor niks K&K.

Trouwens:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HLN
Mariakerke-aan-zee. Man loopt onder de kusttram en komt om het leven door allochtone trambestuurder.
Een allochtone trambestuurder wilde inrijden op de vieze voze hond van de man maar mistte doordat het beestje de tram in de gaten had. De goeie Vlaamse baas die zijn zielige hondje wilde redden liep tegen de tram en werd zo vermoord.

baarle 4 juli 2006 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1801119)
Mariakerke-aan-zee. Man loopt onder de kusttram en komt om het leven door allochtone trambestuurder.
Een allochtone trambestuurder wilde inrijden op de vieze voze hond van de man maar mistte doordat het beestje de tram in de gaten had. De goeie Vlaamse baas die zijn zielige hondje wilde redden liep tegen de tram en werd zo vermoord.

:-) :-)

garfield 4 juli 2006 17:06

Citaat:

Wat is goed argumentatie voor u ? de argumenten die in uw kraam passen zeker al de rest is onzin :twisted:

Griffin 4 juli 2006 17:07

;)

Griffin 4 juli 2006 17:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 1801125)
Wat is goed argumentatie voor u ? de argumenten die in uw kraam passen zeker al de rest is onzin :twisted:

Ipv grove veralgemeningen, duidelijk stellen dat je niks moet weten van criminelen bvb. Telkens refereren aan "dat allochtoon krapuul" slaat namelijk meteen ook op alle allochtonen, zo komt het over alsof je ofwel al het krapuul allochtoon vindt, of erger nog omgekeerd, alle allochtonen krapuul.
Ik ging eerst antwoorden dat statistiek een goed argument is, maar daar kun je nog mee draaien en keren zoveel je wil. Het probleem is dat als je hier zegt dat je voor multicul bent, met respect voor ONZE wetten, dat men dat dan vertaalt naar dat je allochtonen knuffelt en voortrekt boven het "eigen volk" whatever dat is.

Esperanza 4 juli 2006 23:00

Hoi Griffin, welcome back. We hebben je snedige opmerkingen lange tijd moeten missen...

Lof der Zotheid 5 juli 2006 11:28

Citaat:

Ook idioten hebben het recht van spreken. Dat wordt verondersteld democratie en recht op vrije meningsuiting voor iedereen te heten...

Griffin 5 juli 2006 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1802217)
Ook idioten hebben het recht van spreken. Dat wordt verondersteld democratie en recht op vrije meningsuiting voor iedereen te heten...

Ik zeg niet dat jij geen recht van spreken hebt, ik stel alleen dat de discussie aangaan met zo'n typetjes erg onzinnig is. Er komt geen discussie uit voort die ergens toe leidt.

Lof der Zotheid 5 juli 2006 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Griffin (Bericht 1802223)
Ik zeg niet dat jij geen recht van spreken hebt, ik stel alleen dat de discussie aangaan met zo'n typetjes erg onzinnig is. Er komt geen discussie uit voort die ergens toe leidt.

Dat is alnaargelang de aard van de discussie en de mening daarover verschillend.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be