![]() |
nieuw slachtoffer allochtoon geweld?
Waarom krijgt de laafe moord op deze bejaarde geen aandacht? zulke feiten gebeuren geregeld en als het zoals ik eerder al zei niet in volle dag op een openbare plaats is gebeurd dan verzwijgt men het.
Ik heb het hier over de musicus die in mechelen vermoord werd en waar ze nu een allochtoon di in het ebzit van z'n GSM was heeft opgepakt... voor een GSM verdomme( hoe komt hij anders in het bezit?). :x |
Dat uitschot deinst ook nérgens voor terug. :evil:
|
En nu eerst nuchter worden voor je op P.be komt. Of een inburgeringscursus Nederlands volgen.
|
Citaat:
Op zijn minst dus al heling van gestolen goederen... Inderdaad, nog een "racistische" moord, waar blijft Berre II met zijn deelneming, enne weet iemand waar Standartenfuhrer De Gucht ergens uithangt ? |
MultiKULturaliteit kan uw gezondheid schaden.
|
Weer een slachtoffer van de moordende multiflauwekul...:cry:
|
Schiet niet op de pianist!
Ik kan ook nog wel een eind doorgaan met zever posten zenne. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen maar dubbelnicken en een proberen aan genoeg posts te raken om polls te beinvloeden zeker? Typisch. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind niet dat dat politiek is. En ik vind de openingsposter een zeveraar omdat hij geen deftig Nederlands kan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij als Pinguin Linux kenner? zou beter moeten weten. Dit forum laat namelijk niet toe om te voten als je nog geen 100 posts hebt gedaan. Als hier iemand typisch is, ben jij het wel, Griffin. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoh lekker warm hier. Zeker de schuld van links of rechts. |
Ik denk dat die pianist het wel zelf uitgelokt zal hebben... ofwel was het een racist....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dan moeten ze der niet op schieten maar op kloppen...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be