![]() |
antifascistisch metalfestival 'rage against racism'
In Duisburg heeft zopas de vierde editie van het kleine, jonge metalfestival 'rage against racism' plaatsgevonden.
het festival is sinds de eerste editie enkel maar gegroeid en heeft nu zo'n 2500 bezoekers. metal wordt door sommigen wel eens met een scheef oog bekeken door het feit dat het genre soms met extreem-rechts geassocieerd wordt. die visie is echter te eenzijdig. er zijn een heleboel progressieve jongeren onder het metalpubliek, zo ondervind ik steeds bij optredens en in mijn eigen vriendenkring. laat de racisten luisteren naar hun RAC-rommel, hou de metal ongeschonden! enkele sfeerbeelden van RAR. ![]() ![]() ![]() headliner elvenking ![]() zo zie je maar, festivals voor verdraagzaamheid vind je niet enkel in vlaanderen en bovendien in alle genres, zelfs in de metal. ;-) |
Geweldig interessant.
|
hoeveel kost dit festival? Wanneer gaat het volgend jaar door? Hebben die ook een Engelstalige site?
|
hey van maerlant.
ik zou op het VB stemmen. die zullen ws eindelijk dat marginaal kot de biebob sluiten, op vraag van de omwonende hardwerkende vlamingen die stilaan genoeg hebben van de overlast van lawaai, drugs en langharig tuig. doén. |
Volgens mij is hij wat gefrustreerd die mitgard
|
Citaat:
Helemaal geen VB meer nodig dezer dagen. :-) |
Citaat:
Ik ben daar zowat opgegroeid... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Leuk initiatief! Volgend jaar misschien eens bezoeken. Wie speelde er?
Ik heb me trouwens rotgelachen bij deze foto: ![]() :rofl: |
Citaat:
http://www.rarfestival.de/ ik wilde eigenlijk dit jaar al gaan voor EK. Duisburg ligt niet zo ver van limburg, een uur en een half rijden schat ik. ma tis er niet van gekomen. volgend jaar misschien. |
Amai, wel immens populair precies.
Heel da basketpleintje stond vol:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
graspop en werchter zijn ook zo begonnen. maar het gaat 'm om de boodschap. snap je? |
Citaat:
kijk es aan, kan het nog socialer en verdraagzamer? 8) das wat anders dan die uitzuigers op werchter met hun 2 euro voor een drankje. |
Citaat:
of betaalt gij braafkes aan die commerce |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be