![]() |
Italië of Frankrijk?
Mijn voorkeur gaat naar Italië, maar ik heb in dit tornooi al een paar keer de bal mis getrapt.
|
Ik doe niet anders dan m'n voorspellingen verliezen. :?
Maar ik ga toch voor Frankrijk. |
en de bal mistrappen in het voetbal is niet goed he...
Ik denk Frankrijk... okee ik hoop Frankrijk.... heb een boon voor ne speler van hen... |
Italië. Als ze Duitsland kunnen uitschakelen, dan verdienen ze wereldkampioen te worden. Het enige wat Frankrijk gedaan heeft, is die Braziliaanse balletdansers uitschakelen.
|
Citaat:
Trouwens, had de scheids zijn ogen opengedaan, dan ging Australië misschien door, ipv Italië. |
moest het portugal - italië zijn, dan ging Italië makkelijk winnen
duitsland - frankrijk, makkie voor duitsland maar Italië - frankrijk .. ik hoop Italië, maar Frankrijk kan ook winnen .. |
Italië
Frankrijk zal niet door de verdediging geraken en in de 89 minuut scoren de italianen. maar who cares |
´t Is de laatste wedstrijd van Zidane, dus zal die extra gemotiveerd zijn. Ik gok op Frankrijk, ook omdat ik een hekel heb aan het Italiaanse voetbal.
|
:evil:
Is da kloteWK nu nog altijd nie gedaan. Ik kan geen bal meer zien(anders ook nie, maar bij da WK moeten ze dat natuurlijk weer extra in de verf zetten) :evil: |
italie natuurlijk
verdomme nen attrick van totti op aangeven van drei maal zambrottttttttta |
Frankrijk natuurlijk!!!!
|
Yep, ook Frankrijk voor mij
|
Wat een vraag...
Frankrijk natuurlijk. |
allez les vieux!!! :-)
|
ik supporter uiteraard voor een Europese ploeg dus Italië
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Frankrijk dus.
Ik kan niet supporteren voor een ploeg waar Materazzi en Totti spelen. Die staan alle twee met stip in de top tien van smerigste overtredingen op een voetbalveld tot nu toe in deze eeuw. Geef mij dan maar Zidane. Die heeft tenminste geen smerige overtredingen nodig om een grote te zijn. |
Ik steun Italië, maar vrees dat het Frankrijk wordt...
|
kan mij nu eens geen zier schelen wie wint.
blij dat dat WK-circus bijna gedaan is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be