![]() |
Vandelanotte stuurt brief aan inwoners Langemark na ontslag schepen
Enkele weken geleden nam SP.A. schepen Madelein ontslag na betrapt te zijn op een diefstal.
Begin deze week werd een nieuwe schepen verkozen, maar dit werd geen SP.a'er maar een CD&V'er die ook deeluitmaakt van de meerderheid in Langemark Poelkapelle. Ze hadden geen vertrouwen meer in de nieuwe SP.A schepen. Daarmee gaat CD&V er nu nog tot het einde van het jaar door met een minderheidskabinet. Vandelanotte heeft nu aan alle inwoners een brief gestuurd dat er een lastercampagne tegen SP.A. en de nieuwe schepen (Callewaert) gevoerd werd... -- Wat heeft die te zoeken in Langemark; dat hij zich bezighhoudt met Oostende hé zeg. |
Zo zie je nog eens wat voor een potentaat dit is;
|
Het is wel de voorzitter van de Sp.A dus in die hoedanigheid is hij betrokken bij alle Sp.A afdelingen ;).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Typische reacties.
Volgens mij heeft de man meteen bekend en ging hij in therapie. De nieuwe Sp.a schepen had volgens mij niks met die man te maken? Enfin, ik krijg hier ook af en toe roddelgazetjes van het Blok waarin Dewinter statements maakt hoor. Dikke onzin dus. En als een Blokpartijlid steelt zal ik alleen maar droog opmerken dat het ook maar mensen zijn met hun gebreken en fouten. En dat ik hoop dat ze genezen. Maar voor de rest verzin je zelf maar snel wat ik allemaal wel niet zou doen he, dat is makkelijker om op te reageren, niet waar? |
Citaat:
Als men op plaatselijk niveau meent dat een bepaalde nieuw voorgedragen mandataris geen vertrouwen geniet, dan hebben ze daar het recht toe. Een partijvoorzitter moet dan de mensen niet de les gaan spellen, vooral niet als hij dan nog eens niet in die gemeente woont. |
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, als jij gelooft dat die mededeling zo krachtig is dat ze meteen de hele bevolking beïnvloedt, dan is dat maar zoveel te beter voor de Sp.a. :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees ze niet allemaal..
Dus het kan zijn dat het over gemeentelijke zaken zou kunnen gaan. Maar degene die gelezen heb gingen over nationale politiek. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg alleen maar dat het effect van zo'n "brief" zo beperkt is dat het helemaal niet uitmaakt. En dat vermits jij er hier zo'n spel van maakt, het op jou blijkbaar een heel groot effect heeft. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou je hem dit spreekrecht willen ontzeggen ?? (of het ook doeltreffend en efficient is durf ik evenwel te betwijfelen) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be