![]() |
Colen lapt kinderrechten aan heur laars
De Antwerpse politie legt momenteel het koppel Beliën-Colen (VB) op de rooster. Om de indoctrinatie van hun kinderen in een geest van racisme en preutsheid zonder problemen te laten verlopen, voedt het duo hun kinderen op via thuisonderwijs. Dat is echter alleen toegelaten wanneer zij het VN Kinderrechtenverdrag ondertekenen. Colen en Beliën weigeren echter. Het Kinderrechtenverdrag is volgens hen 'marxistisch'. :lol:
Bron: De Morgen 06/07/2006 |
Ze hebben hun andere kinderen ook zelf les gegeven en die zijn veel verder geraakt dan de gemiddelde leerling...
Zo lang ze regelmatig getoest worden zie ik het probleem niet... En dan nog is het een zaak van mevr Colen zelf. |
en dan durven sommigen nog beweren dat we niet in een linkse totalitaire dictatuur leven
|
The wacko family clan!
|
Citaat:
En toch moeten de scholen dat kinderrechtenverdrag niet ondertekenen. Tssssssssssssssssssssss.............. |
Citaat:
Niemand heeft het recht mij welke onderwerpingsverklaring inzake de opvoeding van mijn kinderen dan ook te doen tekenen. Het is hier nog altijd geen Brave New World. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eentje waar geen enkele school zich aan moet houden? |
Citaat:
Geen probleem voor mij op voorwaarde dat het op een wettelijk correcte manier gebeurt. 1 van de voorwaarden is dat het onderricht in het Nederlands word gegeven. |
En dat ze slagen in hun jaarlijkse eindtermen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal het ook gedaan zijn met te zeggen dat allochtone kinderen gediscrimineerd worden op school want dan zijn ze zelf verantwoordelijk voor het al dan niet halen van een diploma. |
Citaat:
|
Citaat:
Belangrijk is dat de kinderen van het echtpaar moeiteloos de proeven bij de Middenjury wisten af te leggen en hun diploma's wisten te behalen. Aldus wordt duidelijk dat de intellectuele vorming door het echtpaar gegeven uitstekend was. Voor het overige heeft de overheid niet de taak toe te zien op het waardenpakket dat een familie aanbiedt. Zij doet dat trouwens ook niet in de katholieke scholen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hieronder een uittreksel uit de verklaring die moet worden ondertekend volgens een website van het min:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be