Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Knopje voor bijlage (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53351)

stonaar 7 juli 2006 17:31

Knopje voor bijlage

Is het mogelijk om het knopje voor bijlage toe te voegen aan quick replybalk?

De quizzers zouden het zeker en vast appreciëren.

Eigenlijk ben ik (misschien ook de anderen) het beetje beu om telkens op 'uitgebreide editor' te klikken, zo een afbeelding te kunnen uploaden :-(. U zult zeggen, komaaan t'is maar één knop, maar na een tijdje wordt het duizenden knoppen, echt irritant.:-(

Yuw :-)

King of beggars and fleas 7 juli 2006 19:38

nog beter zou zijn om meteen heel de uitgebreidde editor standaard te zetten. zodat je ook niet steeds naar de uitgebreidde editor moet om je handtekening aan te zetten voor elke post.

stonaar 7 juli 2006 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas (Bericht 1806926)
nog beter zou zijn om meteen heel de uitgebreidde editor standaard te zetten. zodat je ook niet steeds naar de uitgebreidde editor moet om je handtekening aan te zetten voor elke post.

Nee, alleen het knopje voor bijlage, dju hé :x

Nu gaan ze afkomen met, 'jullie vragen te veel', 'vandaag is vrijdag','servers kosten veel geld', .. ;-)

(ik moet mijn handtekening voor elke post niet aanzetten)

stonaar 8 juli 2006 21:37

?

Pieter Vandoorne 9 juli 2006 15:33

Beste,

De uitgebreide editor op iedere pagina plaatsen zou als gevolg hebben dat iedere pagina langer moet laden. Dit is ook niet meteen bevorderlijk voor het surfplezier.
Uiteindelijk dient u slechts één knop aan te klikken en u kunt beginnen met het toevoegen van bijlages.

Mvg,

Pieter Vandoorne.

StevenNr1 9 juli 2006 15:43

Als je gewoon de url van een afbeelding tussen [IMG]-tags zet, is dat toch ook in orde? (En dat knopje staat wel in de snel reply.)

stonaar 9 juli 2006 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne (Bericht 1810005)
Beste,

De uitgebreide editor op iedere pagina plaatsen zou als gevolg hebben dat iedere pagina langer moet laden. Dit is ook niet meteen bevorderlijk voor het surfplezier.
Uiteindelijk dient u slechts één knop aan te klikken en u kunt beginnen met het toevoegen van bijlages.

Mvg,

Pieter Vandoorne.

Dat heb ik toch niet gezegd?

Ik wilde gewoon het knopje voor bijlage (te zien in de uitgebreide editor) in de replybalk terugvinden.

Mvg,

stonaar 9 juli 2006 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1810020)
Als je gewoon de url van een afbeelding tussen [IMG]-tags zet, is dat toch ook in orde? (En dat knopje staat wel in de snel reply.)

je moet de naam van de afbeelding wel veranderen, anders heeft quizzen geen zin :-)

stonaar 9 juli 2006 15:49

1 Bijlage(n)
Ik wil dus niet alle functies in reply balk terugvinden, maar alleen het knopje voor bijalge, zie bijlage (rood kader)

StevenNr1 9 juli 2006 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1810025)
je moet de naam van de afbeelding wel veranderen, anders heeft quizzen geen zin :-)

Afbeeldingen opslaan op PC, hernoemen en elders uploaden, toch niet zo moeilijk :-D

stonaar 9 juli 2006 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1 (Bericht 1810100)
Afbeeldingen opslaan op PC, hernoemen en elders uploaden, toch niet zo moeilijk :-D

opslaan
hernoemen
elders upoaden
link kopieren
link plakken
op verzenden

.. nog erger :lol:

stonaar 11 juli 2006 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1810032)
Ik wil dus niet alle functies in reply balk terugvinden, maar alleen het knopje voor bijalge, zie bijlage (rood kader)

teveel gevraagd?:-D ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be