![]() |
Vuilbakken Vlaams behang laten weer van zich horen
Ze kunnen er weer niet tegen.
Een concert ter VER-DRAAG-ZAAM-HEID, wat wordt geboycot door de ganse top van het VuilB. Er wordt met kilo's modder gesmeten. En de enige reactie die ik zie van de artiesten? "Ach, laat ze maar. Ze weten immers niet beter." En zo is het. Het gezeik van het VuilB klinkt mij precies hetzelfde in de oren als het gezever van een stalker van mijn vriendin; "u komt nog wel tot inkeer". Gelukkig heeft d�*e gek ettelijke nachten in een politiecel mogen doorbrengen. Nu het VuilB nog.. :rofl: :rofl: |
Volgens mij staat dat hier al een keer of twintig. Aandacht nodig? Kom hier voor een knuffel. :>
|
Kunnen al die topics niet gewoon samengevoegd worden ofzo?
|
Misschien een apart subforum? (wat er voor de busmoord in Antwerpen nota bene niet van af kon).
|
het wordt blijkbaar heet onder de linkse voeten. Ze beginnen te trappelen van de zenuwachtigheid ...
|
Kom mensen niet flauw doen. Zoveel aandacht voor het Vlaams Belang. Is dat niet wat Tom Barman wil?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verkiezingen hé. Een concert inrichten omdat je op voorhand niet akkoord bent met een verwachte verkiezingsuitslag: geef toe, dat komt niet echt zelfzeker over, nietwaar. En kijk, de verwachte winnaar van diezelfde verkiezingen laat zich voorwaar van de wijs brengen. Ook een gebrek aan zelfvertrouwen, of gebrek aan rijpheid? Ik ben er nog niet uit. |
Citaat:
een voorbeeld van verdraagzaamheid ongetwijfeld :roll: Misschien ben je wel genezen na het bijwonen vh concert, zie dat je het niet mist :-P |
Citaat:
Tuurlijk da, Laura Lynn komt optreden, ge zou van minder zenuwachtig worden 8) |
Citaat:
|
Citaat:
niet die Amerikaanse, en ook niet die Canadese. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hand in hand ja wij houden stand
|
Citaat:
Ze blijven maar domme dingens doen. Ik kan bijna niet meer geloven dat ze ècht denken op die manier het Vlaams Belang klein te krijgen tewrijl ze telkens weer in het voordeel van die partij bezig zijn. Niet te geloven, toch? |
Citaat:
maar ik zie dat er slechts één soort kiezers met veel plezier opmarcheert naar de stemhokken bij elke verkiezing :-D |
Citaat:
Het kinderachtige niveau dat vervat zit in dat ene woord "VuilB" toont meer aan dan 100.000 beelden. De verwende kleuter met de nick "Mephisto" draagt meer bij tot het probleem dan hij denkt aan het probleem op te lossen. Je kunt er je schouders om ophalen, maar toch kan ik het niet laten mezelf de vraag te stellen of dergelijke sujetten nu zelf niet in kunnen schatten tot welk een ridicuul geleuter ze zich verlagen in de strijd om de felbegeerde trofee van de morele autoriteit. Het is maar een verzuchting, één van het soort dat een Mephisto nooit zal weten naar waarde te schatten, en dus ploeteren ze voort in hun veld van zelfaangemeten moreel gelijk. En ze zullen het NOOIT snappen, stembusafgang na stembusafgang. Dan kan je inderdaad besluiten: Het is hun eigen "vuile" schuld. |
'Vuilbakken Vlaams behang'?
Wat zijn we verdraagzaam... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be