Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Een meisje van negen jaar is deze week in Brazilië moeder geworden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53387)

stonaar 8 juli 2006 13:47

Een meisje van negen jaar is deze week in Brazilië moeder geworden

Citaat:

Een meisje van negen jaar is deze week in Brazilië moeder geworden.

Keizersnee
De geboorte moest in een ziekenhuis gebeuren via een keizersnee, omdat het bekken van het meisje nog te klein was. Volgens de artsen in het ziekenhuis beseft het meisje nauwelijks dat ze moeder is; ze speelt in haar kamer nog met poppen.

Extreem
De wel erg jonge moeder is lid van een stam in het Amazonegebied. Daar komen zwangerschappen op jonge leeftijd wel vaker voor, maar zelfs voor die begrippen is negen jaar extreem jong. De Braziliaanse politie onderzoekt nog of er sprake is van een verkrachting.

bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...nge_moeder.xml
amai, binnekort raken de pasgeboren babies ook zwanger :twisted:

Apocalyps 8 juli 2006 14:05

Had stichting Martijn weer eens werkvakantie?

stonaar 8 juli 2006 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps (Bericht 1808073)
Had stichting Martijn weer eens werkvakantie?

Ik denk het wel :-)

stonaar 8 juli 2006 16:23

Citaat:

63-Jarige Britse krijgt kind

LONDEN - Een 63-jarige Britse vrouw heeft vrijdag een kind gekregen. Dat meldt de Britse omroep BBC.

Het kind werd door middel van een keizersnede ter wereld gebracht in een ziekenhuis in Lewes, een stadje even ten zuiden van Londen. De moeder, Patricia Rashbrook, is kinderpsychiater en heeft uit een eerder huwelijk twee volwassen kinderen. Onlangs is ze hertrouwd. Het paar gaf te kennen een kind te willen, wat na een vruchtbaarheidsbehandeling lukte.

Rashbrook is niet de oudste vrouw ooit die een kind krijgt. Vorig jaar kreeg de Roemeense Adriana Illiescu op 66-jarige leeftijd een dochter. Het is wel zeldzaam dat vrouwen van zestig of ouder kinderen krijgen. In Groot-Brittannië kreeg in 1997 de 60-jarige Liz Buttle uit Wales na een succesvolle vruchtbaarheidsbehandeling een zoon.

Veel artsen zijn tegen vruchtbaarheidsbehandelingen van vrouwen op hogere leeftijd, maar volgens Rashbrook zijn alle mogelijke maatregelen genomen om de toekomst van haar dochtertje veilig te stellen. (VIA)
:lol:

stropkeuh 9 juli 2006 16:33

Die heeft zekers een moslim op bezoek gehad die precies de richtlijn van Moke volgde?

stonaar 9 juli 2006 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh (Bericht 1810117)
Die heeft zekers een moslim op bezoek gehad die precies de richtlijn van Moke volgde?

Ik denk het van niet.

Zie naar tienermeisjes in Vlaanderen .. zijn ze allemaal door moslims gepakt? Of hebben de moslims hen gedwongen om geen pil te nemen omdat het van de islam niet mag?

Reza 9 juli 2006 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stropkeuh (Bericht 1810117)

:roll:

Gringo 9 juli 2006 17:33

'Meisje van negen jaar moeder geworden in Brazilië'

Ja, wat moeten we hier op zeggen...
Allereerst, langs deze weg, een dikke proficiat aan de kersverse mama. Dat zowel mama als kindje in goede gezondheid mogen verblijven.
Tja, wat een ander er van vindt weet ik niet maar eerlijk gezegd: 9 jaar vind ik toch wel een beetje jong om mama te zijn... alhoewel... Is de boreling een meisje of een jongen? Stel dat het een meisje is die, wanneer zij op haar beurt negen jaar wordt, juist het voorbeeld van haar mama volgt: Dit wil zeggen -ook zwanger raken en kindje krijgen, dan zou dit baby'tje een grootmoeder hebben van 18 jaar. En zeg nu zelf: welk kleinkind zou het nu niet plezant vinden dat zijn/haar bomma nog zo fluks is en ook nog zo goed met van alles mee kan? Een bomma die niet te ouderwets is.
Het is maar hoe je het bekijkt...

Mambo 9 juli 2006 20:24

Tja bij ons wachten ze tegenwoordig tot ze zelf in pensioen zijn.;-)

heet-manneken 9 juli 2006 20:31

Citaat:

Volgens de artsen in het ziekenhuis beseft het meisje nauwelijks dat ze moeder is; ze speelt in haar kamer nog met poppen.
... en blijkbaar ook met de jongens.

leeuwenhart 9 juli 2006 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heet-manneken (Bericht 1810635)
... en blijkbaar ook met de jongens.

ik heb een flauw vermoeden dat die "jongens" wel wisten waar ze mee bezig waren en dat het waarschijnlijk niet haar wens was "ik wil zwanger worden". :x

Black Cat 9 juli 2006 22:18

En, ik dacht in GB, een vrouw van 62.

Percalion 9 juli 2006 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Black Cat (Bericht 1810803)
En, ik dacht in GB, een vrouw van 62.

In de GB dan nog wel.

carlgustaaf 9 juli 2006 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1810180)
Ik denk het van niet.

Zie naar tienermeisjes in Vlaanderen .. zijn ze allemaal door moslims gepakt? Of hebben de moslims hen gedwongen om geen pil te nemen omdat het van de islam niet mag?

zijn er dan zovéél tienermeisjes die moeder worden in Vlaanderen? Kom eens af met wat officiële cijfers, inplaats ervan op los te fantasmeren, Stonede Skunk .Me dunkt dat jij het dikwijls hebt over héél jonge kinderen die verkracht worden en zo...?

Lof der Zotheid 10 juli 2006 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gringo (Bericht 1810301)
'Meisje van negen jaar moeder geworden in Brazilië'

Ja, wat moeten we hier op zeggen...
Allereerst, langs deze weg, een dikke proficiat aan de kersverse mama. Dat zowel mama als kindje in goede gezondheid mogen verblijven.
Tja, wat een ander er van vindt weet ik niet maar eerlijk gezegd: 9 jaar vind ik toch wel een beetje jong om mama te zijn... alhoewel... Is de boreling een meisje of een jongen? Stel dat het een meisje is die, wanneer zij op haar beurt negen jaar wordt, juist het voorbeeld van haar mama volgt: Dit wil zeggen -ook zwanger raken en kindje krijgen, dan zou dit baby'tje een grootmoeder hebben van 18 jaar. En zeg nu zelf: welk kleinkind zou het nu niet plezant vinden dat zijn/haar bomma nog zo fluks is en ook nog zo goed met van alles mee kan? Een bomma die niet te ouderwets is.
Het is maar hoe je het bekijkt...

En dan meteen overgrootmoeder bij 27, en betovergrootmoeder bij 36 jaar?

stonaar 10 juli 2006 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1810873)
zijn er dan zovéél tienermeisjes die moeder worden in Vlaanderen? Kom eens af met wat officiële cijfers, inplaats ervan op los te fantasmeren, Stonede Skunk .Me dunkt dat jij het dikwijls hebt over héél jonge kinderen die verkracht worden en zo...?

Ja.

Nee, ik ben daar te lui voor.

Dikwijls?? t'is nog maar de tweede keer

http://forum.politics.be/showthread....ewpost&t=53372

ik heb deze thread niet gestart éh :-D

Dumballover 10 juli 2006 18:20

Dit is gewoon een uitzondering waar geen enkele conclusie over te maken valt. Kinderen worden seksueel misbruikt, dusja het is maar normaal dat ze dan in sommige gevallen zwanger geraken. Strijd voor vrouw-en kinderrechten en dan komen deze ongewenste zwangerschappen niet meer voor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be