![]() |
Een meisje van negen jaar is deze week in Brazilië moeder geworden
Citaat:
|
Had stichting Martijn weer eens werkvakantie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die heeft zekers een moslim op bezoek gehad die precies de richtlijn van Moke volgde?
|
Citaat:
Zie naar tienermeisjes in Vlaanderen .. zijn ze allemaal door moslims gepakt? Of hebben de moslims hen gedwongen om geen pil te nemen omdat het van de islam niet mag? |
Citaat:
|
'Meisje van negen jaar moeder geworden in Brazilië'
Ja, wat moeten we hier op zeggen... Allereerst, langs deze weg, een dikke proficiat aan de kersverse mama. Dat zowel mama als kindje in goede gezondheid mogen verblijven. Tja, wat een ander er van vindt weet ik niet maar eerlijk gezegd: 9 jaar vind ik toch wel een beetje jong om mama te zijn... alhoewel... Is de boreling een meisje of een jongen? Stel dat het een meisje is die, wanneer zij op haar beurt negen jaar wordt, juist het voorbeeld van haar mama volgt: Dit wil zeggen -ook zwanger raken en kindje krijgen, dan zou dit baby'tje een grootmoeder hebben van 18 jaar. En zeg nu zelf: welk kleinkind zou het nu niet plezant vinden dat zijn/haar bomma nog zo fluks is en ook nog zo goed met van alles mee kan? Een bomma die niet te ouderwets is. Het is maar hoe je het bekijkt... |
Tja bij ons wachten ze tegenwoordig tot ze zelf in pensioen zijn.;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En, ik dacht in GB, een vrouw van 62.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ik ben daar te lui voor. Dikwijls?? t'is nog maar de tweede keer http://forum.politics.be/showthread....ewpost&t=53372 ik heb deze thread niet gestart éh :-D |
Dit is gewoon een uitzondering waar geen enkele conclusie over te maken valt. Kinderen worden seksueel misbruikt, dusja het is maar normaal dat ze dan in sommige gevallen zwanger geraken. Strijd voor vrouw-en kinderrechten en dan komen deze ongewenste zwangerschappen niet meer voor.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be