Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Kan Lotti niet lezen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53402)

armando 8 juli 2006 18:37

Kan Lotti niet lezen?

Helmut Lotti noemt de reactie van Vlaams Belanger Fr.Van Den Eynde DOM. Hij kan zich ook niet herinneren dat hij ooit lid geweest is van het VNJ.
Ofwel liegt HL ofwel FVDE.
Ik stel mij ook de vraag kan Lotti niet lezen?
Ik citeer even van de website http://www.0110.be/
Op 8 Oktober 2006 zijn het gemeenteraadsverkiezingen in heel Vlaanderen. Extreemrechts wil de macht in de stad, dat is geen geheim.
dEUS organiseert één week voor de verkiezingen een spetterend feest op hun verkiezingsnederlaag of, als ze nog groeien, op het graf van een vrij en democratisch Antwerpen.

Metternich 8 juli 2006 18:55

Lotti moet niet zitten liegen, hij is lid geweest van het VNJ en probeert zich nu in alle bochten te wringen om het niet te bevestigen noch te ontkennen.

circe 8 juli 2006 18:57

Straks mag hij net als Soetkin Collier van de Staatsveiligheid niet meer in het buitenland optreden om Belgie geen slechte naam te bezorgen!

Griffin 8 juli 2006 19:25

Lotti is voor verdraagzaamheid. Het Blok niet? :D

circe 8 juli 2006 19:31

Tuurlijk! Lotti zingt voor meer verdraagzaamheid voor het Blok!

PAJOT 8 juli 2006 19:53

Citaat:

Lotti is voor verdraagzaamheid. Het Blok niet?
natuurlijk, maar dan de echte verdraagzaamheid, niet het soort verdraagzaamheid dat gelijk is aan anti-vb

toen de joden overal met ongedierte werden vergeleken zou jij toch ook niet gaan protesteren voor een properder milieu ?

bartje 8 juli 2006 20:06

Die brief van VAn Den Eynde is het laagste van het laagste en is CRAPULEUS en het is weeral van betekenis van mensen tegen elkaar opzetten en Lotti letterlijk de grond inboren.

Kan hij zwart op wit bewijzen dat Lotti lid geweest is van het VNJ, zo niet dan moet hij zijne teut houden! Dat hij er ook de vader van Helmut bijbetrekt zegt meer over Van Den Eynde zelf dan wat anders...

PAJOT 8 juli 2006 20:10

Francis is nog veel te lief en wacht maar ... we zijn nog niet gereed.

bartje 8 juli 2006 20:12

Nog meer oproepen om onverdraagzaamheid dan misschien???; versta niet waarom m'n daar eigenlijk zo'n probleem van maakt... vrijheid van meningsuiting toch die jullie zo hoog in het vaandel dragen?

PAJOT 8 juli 2006 20:17

neen, neen, geduld .... ;-)

Apocalyps 8 juli 2006 20:21

Met sint juttemis als de kalveren op het ijs dansen.

circe 8 juli 2006 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje (Bericht 1808591)
Die brief van VAn Den Eynde is het laagste van het laagste en is CRAPULEUS en het is weeral van betekenis van mensen tegen elkaar opzetten en Lotti letterlijk de grond inboren.

Kan hij zwart op wit bewijzen dat Lotti lid geweest is van het VNJ, zo niet dan moet hij zijne teut houden! Dat hij er ook de vader van Helmut bijbetrekt zegt meer over Van Den Eynde zelf dan wat anders...

Is het dan niet normaal dat men jeugdbewegingen en de politieke voorkeur van de familie tot en met de grootvader in het groot en breed uitsmeert tegenwoordig?

Soetkin Collier mocht toch niet meedoen met haar groep op het songfestival? En heel de stamboom van HVT werd gepubliceerd. Waarschijnlijk vind Vanden Eynde dat dit tegenwoordig "the way to go" is zeker? Men zou toch voor minder?

Duvel 8 juli 2006 20:34

hier se : de lotti met de commilitones van het NSV

zou em dien Duvel verniet gekregen hebben :oops:

Metternich 8 juli 2006 20:53

Die Duvel misschien, de voorgaande 5-6 alvast niet ;-)

Apocalyps 8 juli 2006 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvel (Bericht 1808630)
hier se : de lotti met de commilitones van het NSV

zou em dien Duvel verniet gekregen hebben :oops:

Zouden het gewoon fans kunnen zijn?

Jan van den Berghe 8 juli 2006 21:46

Citaat:

Lotti is inderdaad nog lid geweest van het VNJ. Ik kan hier niet onmiddellijk het bewijs op tafel gooien, maar ik weet dat van een aantal jeugdleiders in het VNJ zelf. Lotti had zelfs contacten met het NSV. Ook hier tracht hij met alle mogelijke middelen dit te bedekken.

Bazilfunk 8 juli 2006 21:56

Citaat:

Ik stel me zelfs de vraag of dat moet. Wat ik in heel de hetze niet snap is dat iedereen doet alsof het niet mogelijk is om een ex-racist te zijn. Lotti is de wereld nu rond geweest. Lotti heeft verschillende culturen leren kennen. Lotti heeft door dat we hier niet moeten klagen. Wij worden hier in vlaanderen verwend!

La Chunga 8 juli 2006 22:02

Dit is echt te mooi om waar te zijn...

Kan nu ook nog een thread worden geopend over Will Tura, Laura Lynn, Eddy Wally, Clouseau, waarin jullie uiting kunnen geven aan jullie perverse debiliteiten ten einde Vlaamse artiesten af te breken.
Wat staat er weeral in het programma van het VB onder 'Cultuur'? Misschien eens gaan lezen en tot de vaststelling komen dat jullie 'schoon' programma uiteindelijk maar schijn is.
Geef de resultaten van jullie diepgaand onderzoek ook door aan het VB-Berchtesgaden ten einde zo groot mogelijke ruchtbaarheid te geven aan jullie relevante onderzoek.

Niet het geweld van HVT, noch het geweld tegen Guido Demoor konden jullie deren, maar het eigen VB-geweld dat de laatste dagen wordt tentoon gespreid, dat zeker. Er is zo'n oud gezegde over het hanteren van het zwaard. Ook nog één waarin overmoed zit vervat.

ingenious 8 juli 2006 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 1808711)
Lotti is inderdaad nog lid geweest van het VNJ. Ik kan hier niet onmiddellijk het bewijs op tafel gooien, maar ik weet dat van een aantal jeugdleiders in het VNJ zelf. Lotti had zelfs contacten met het NSV. Ook hier tracht hij met alle mogelijke middelen dit te bedekken.

de vraag is natuurlijk of dat wel relevant is. dat was toen. nu treeedt hij op voor verdraagzaamheid. mooi toch?

Apocalyps 8 juli 2006 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 1808711)

Zelfs als het waar is, jonge mensen kunnen nu eenmaal van ideologie, politieke... ect voorkeur veranderen he.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be