![]() |
"Waarschuwing " van de mod ?
Heb een "waarschuwing" gekregen van mod Pieter Vandoorne.
In verband met het artikel dat ik hier heb gepost "waar wachten wij nog op" . Dit is een artikel dat niet doormezelf geschreven is , maar waar ik mn mening over zegde. Maar blind van woede tegen alles wat niet in hun kraam past moest hij me waarschuwen, ja de betutteling slaat ook hier toe! Mijn beste Pietertje ,u mag me gerust "bannen " van uw forum. Als u nu denkt dat u door meningen te bannen , die meningen ook niet meer bestaan ,bent echt héél naief ! Maar u doet wat u niet laten kan . U kan de schrijver van dit artikel vinden "waar wachten we nog op " op volgende link : www.vrijvanzegel.net/blog/ U kan deze journalist ook "een waarschuwing" geven ......absurdistan hier seg!! :lol: |
de moderatie wordt hier steeds linkser en linkser !!
|
mij hebben ze al 50 strafpunten gegeven maar het merendeel is gelukkig verjaard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onzin , moest dat zo zijn hadden we het wel in't lang en't breedt weken op de tv gekregen ..... Ik zal hem een mail sturen waarin ik zet dat u hem beschuldigd van oproepen tot geweld. Bent u soms Pater Leman? |
Citaat:
|
Citaat:
Het betreft hier geen oproep tot geweld, maar een oproep tot uitroeiïng van een hele gemeenschap. |
Citaat:
|
Beste heren , als ik hier morgen een artikel plaats ter discutie over bv iemand dat de ontkenning van de holocaust schrijft,ontken IK dan de holocaust?
Wat een onzin ,ik heb die 8 strafpunten onterecht gekregen. Maar ja mijn overtuiging zal er wel voor iets tussen zitten zeker.......misschien politiek asiel aanvragen in nederland,wegens vervolging in eigen land. |
Citaat:
Wat een onzin idd. "Vervolging in eigen land" :rofl: Moogt ge nu 8 dagen de bak in? Of hoe werken die punten? :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be