Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   nieuwe trend in homomilieu: barebacking (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5341)

jan hyoens 25 augustus 2003 12:07

"Terwijl er jaarlijks 100.000den euro's gespendeerd worden aan 'veilig vrijen-campagnes' is er nu in ons land een trend opgedoken die indruist tegen al die campagnes.
'Barebacking' of bewust onbeschermde seks komt na Amerika en onze buurlanden nu ook voor in het belgisch homomilieu!
Zaterdag vond één van de eerste 'barebacking-party's' plaats op een boot in Antwerpen."

HLN 25/08/2003

Aangebrande Phönix 25 augustus 2003 12:09

Nog een beeld op mijn netvlies. Je wordt bedankt!

De Knut 25 augustus 2003 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
"Terwijl er jaarlijks 100.000den euro's gespendeerd worden aan 'veilig vrijen-campagnes' is er nu in ons land een trend opgedoken die indruist tegen al die campagnes.
'Barebacking' of bewust onbeschermde seks komt na Amerika en onze buurlanden nu ook voor in het belgisch homomilieu!
Zaterdag vond één van de eerste 'barebacking-party's' plaats op een boot in Antwerpen."

HLN 25/08/2003

Zo roeien ze zichzelf uit... laat ze maar doen.

Tantist 25 augustus 2003 12:29

Ja, begin alvast maar te slikken... :wink:

Kempen 25 augustus 2003 12:35

Ik vind het vreselijk dat mensen besmet zijn geraakt met aids door bloedtransfusies ed. Ook vind ik het heel erg dat mensen soms besmet zijn geraakt omdat hun partner aids had opgelopen en niets zei tegen de andere partner.

Maar aan lullen (excuseer mijn uitdrukking) die zulke risico's nemen en besmet geraken kan ik geen spatje medelijden hebben.

Het ergste vind ik dat wij voor zulke oetlullen binnenkort de rekening mogen gaan betalen als ze gekregen hebben wat ze gezocht hebben.

bartje 25 augustus 2003 14:45

Eerst en vooral ik keur dit volledig af!! Maar misschien ware het nuttig dat je er bij vertelt dat dit ook in heteromiddens voorkomt. MAar ja onze homofoben kunnen weer eens negatief nieuws melden en daardoor voelen ze zich in hun nopjes.

De Knut 25 augustus 2003 14:49

Wel wel wel... durf de waarheid te vertellen en je bent direct een homofoob.
Bart de roze fascist slaat weer toe. :roll:

bartje 25 augustus 2003 15:08

Als je er zou bijvertellen dat het ook in heteromiddens voorkomt dan zou het de waarheid zijn en niet de waarheid zoals jullie die inkleden naar eigen goeddunken.

Kempen 25 augustus 2003 15:28

Bart ik lees in mijn krant dat het vooral voorkomt in homomiddens.

Ik had zulke term trouwens nog nooit gehoord. Maar ik heb zulke 'kick' (mijn kloten of beter gezegd ze zouden beter ne 'kick tegen hun kloten' mogen krijgen) niet nodig.

Als ze dan toch ne kick willen dat ze dan russische roulette doen of zo. Maar dan liefst met alleen maar kogels in de revolver.
Hetero's en homo's.
:roll:

percloride 25 augustus 2003 19:42

of dat ook bij hetrokoppels gebeurd, daar heb ik mijn twijfels bij, het kan natuurlijk altijd ongewild, maar hier gaat het om gewild onveilig vrijen.
Ik heb maar één voorstel, wie gewild en gezocht aids oploopt zal zelf voor de medische kosten moeten opdraaien.

moon 25 augustus 2003 20:22

in gva stond dit op de frontpage
eigenlijk vind ik dat wel raar want veel heterokoppels (vooral jongeren) vrijen nooit veilig
meisje slikt de pil en dat is het

skye 25 augustus 2003 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moon
in gva stond dit op de frontpage
eigenlijk vind ik dat wel raar want veel heterokoppels (vooral jongeren) vrijen nooit veilig
meisje slikt de pil en dat is het

de kans op een geslachtziekte als heterokoppel is dan ook 1000 keer kleiner, vooral als je een vaste relatie hebt.

Jan van den Berghe 25 augustus 2003 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Knut

Inderdaad, ontaarding leidt altijd tot verval en ondergang. Heel die wufte en zedeloze homotoestanden kunnen niet anders dan tot de dood leiden.

numarx 25 augustus 2003 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door skye
de kans op een geslachtziekte als heterokoppel is dan ook 1000 keer kleiner, vooral als je een vaste relatie hebt.

Dat vind ik een héél leuke statistiek. Hebben we daar een bron bij?

Patriot! 25 augustus 2003 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Knut

Inderdaad, ontaarding leidt altijd tot verval en ondergang. Heel die wufte en zedeloze homotoestanden kunnen niet anders dan tot de dood leiden.

Zijt gij die pastoor op de Yzerwake?

percloride 25 augustus 2003 21:46

en de reetneukers blijven het maar goedpraten !!!!!!!!

Paulus de Boskabouter 25 augustus 2003 21:48

Hmm... behoort dit tot de vrijheden die een mens verworven heeft????

numarx 25 augustus 2003 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door percloride

Prachtige uitspraak! Super! Subliem! U bent voorwaar een groot dichter!

TomB 25 augustus 2003 21:50

Citaat:

of dat ook bij hetrokoppels gebeurd, daar heb ik mijn twijfels bij, het kan natuurlijk altijd ongewild, maar hier gaat het om gewild onveilig vrijen.
Ik heb maar één voorstel, wie gewild en gezocht aids oploopt zal zelf voor de medische kosten moeten opdraaien.

Denk je nu echt dat er geen losbandige heterokoppels bestaan die liever zonder condoom vrijen?

Paulus de Boskabouter 25 augustus 2003 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Numarx
Citaat:

Prachtige uitspraak! Super! Subliem! U bent voorwaar een groot dichter!

Een groot talent!
Spijtig dat het cordon hem zal muilkorven :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be