Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Opgeruimd staat netjes (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53411)

stonaar 8 juli 2006 21:53

Opgeruimd staat netjes

Citaat:

Weer doden door Israëlische aanval in Gaza

GAZA-STAD - Een nieuwe Israëlische aanval in de Gazastrook heeft zaterdagavond het leven gekost aan zeker twee Palestijnen, onder wie een zesjarig meisje. De Israëlische strijdkrachten hadden naar eigen zeggen ten oosten van Gaza-Stad een huis bestookt waar gewapende opstandelingen zich zouden schuilhouden, aldus Israëlische media.

bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...l_in_Gaza.html

De Palestijnen kweken toch als konijnen, een meisje minder is niet zo erg.

:x

PetSel 8 juli 2006 22:07

Jij weet niet wat je zegt.

stonaar 8 juli 2006 22:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PetSel (Bericht 1808746)
Jij weet niet wat je zegt.

Zegt het woord sarcasme u iets?

U mag altijd hier klikken om te zien wat voor onderwerpen ik allemaal heb gestart.

PetSel 8 juli 2006 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1808752)
Zegt het woord sarcasme u iets?

U mag altijd hier klikken om te zien wat voor onderwerpen ik allemaal heb gestart.

Ja dat ken ik.
Als jij dat voor het lachen vindt. Een 6-jarig meisje. Daarmee lach je niet loser.

stonaar 8 juli 2006 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PetSel (Bericht 1808783)
Ja dat ken ik.
Als jij dat voor het lachen vindt. Een 6-jarig meisje. Daarmee lach je niet loser.

Ik lach niet. : mad :

PetSel 8 juli 2006 22:32

Zal dan een misverstand zijn. Never Mind

stonaar 8 juli 2006 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PetSel (Bericht 1808852)
Zal dan een misverstand zijn. Never Mind

Tja, dat betwijfel ik ook. Elke keer dat Israël hamas-leden wil uitschakelen, worden er 'per ongeluk' ook burgers aangetroffen.

zorlac 8 juli 2006 22:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1808898)
Tja, dat betwijfel ik ook. Elke keer dat Israël hamas-leden wil uitschakelen, worden er 'per ongeluk' ook burgers aangetroffen.

En elke keer dat Hamas en co. een aanslag plegen worden er 'alleen maar' burgers gedood.

Israël probeert het aantal burgerslachtoffers bij zijn acties zo laag mogelijk te houden. Wat trouwens moeilijk is aangezien die terroristen zich bewust vermengen met de gewone bevolking.....wat op zich al pervers is.

Terwijl Hamas en co. net de bedoeling hebben zo veel als mogelijk onschuldige slachtoffers te maken.

Wie is er dan fout bezig eh...

stonaar 8 juli 2006 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1808925)
En elke keer dat Hamas en co. een aanslag plegen worden er 'alleen maar' burgers gedood.

Israël probeert het aantal burgerslachtoffers bij zijn acties zo laag mogelijk te houden. Wat trouwens moeilijk is aangezien die terroristen zich bewust vermengen met de gewone bevolking.....wat op zich al pervers is.

Terwijl Hamas en co. net de bedoeling hebben zo veel als mogelijk onschuldige slachtoffers te maken.

Wie is er dan fout bezig eh...

Ooit gehoord van Israëlische bezetting? De reden waarom de Palestijnen aanslagjes plegen ?

zorlac 8 juli 2006 23:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1808928)
Ooit gehoord van Israëlische bezetting? De reden waarom de Palestijnen aanslagjes plegen ?

En dit rechtvaardigt het BEWUST doden van onschuldigen...volgens u:roll:
Ook aanvaarden de terroristen de staat Israël niet.....hun drijfveer heeft dus weinig met de zgn. bezetting te maken......'t is eerder een makkelijk excuus.

stonaar 8 juli 2006 23:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1808968)
En dit rechtvaardigt het BEWUST doden van onschuldigen...volgens u:roll:
Ook aanvaarden de terroristen de staat Israël niet.....hun drijfveer heeft dus weinig met de zgn. bezetting te maken......'t is eerder een makkelijk excuus.

Natuurlijk heb ik het liever als er geen slachtoffers vallen.

Waarom zouden ze 'de staat' Israël erkennen? Die staat heeft hun huizen afgepakt,hun grond afgepakt, bombardeert dagelijks hun gebieden, ...

Israël-Palestina conflict is niet zoals een ander conflict. Het zijn hier geen twee verschillende bevolkingsgroepen, die ruziëen over grond. Het gaat hier om kolonisten tegen vrijheidsstrijders, of toch niet??

zorlac 9 juli 2006 01:34

1 Bijlage(n)
Vrijheidsstrijders??? Da's wat mij betreft geen synoniem voor terroristen!

En btw, na de 6-daagse oorlog heeft Israël al zeer veel van z'n (veroverd)land terug gegeven.
Trouwens, een oorlog waarbij de arabieren hebben getracht Israël te vernietigen(wat compleet mislukt is).

Vgl. map is ná de 6-daagse oorlog in '67

Bijlage 9892

Duidelijk toch!

PetSel 9 juli 2006 01:36

Negeert dienen gast. Das gewoon nen dommen drugsverslaafde.

Sinistra 9 juli 2006 01:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1808721)
[/b]

De Palestijnen kweken toch als konijnen, een meisje minder is niet zo erg.

:x

Zo is dat. 8)

stonaar 9 juli 2006 01:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch (Bericht 1809061)
Zo is dat. 8)

@Petsel

Attack ... :twisted:

stonaar 9 juli 2006 01:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorlac (Bericht 1809057)
Vrijheidsstrijders??? Da's wat mij betreft geen synoniem voor terroristen!

En btw, na de 6-daagse oorlog heeft Israël al zeer veel van z'n (veroverd)land terug gegeven.
Trouwens, een oorlog waarbij de arabieren hebben getracht Israël te vernietigen(wat compleet mislukt is).

Vgl. map is ná de 6-daagse oorlog in '67

Bijlage 9892

Duidelijk toch!

Je bent de oorlog in '48 vergeten, of nog vroeger, de Joden zijn degene die begonnen zijn met plegen van terroristische aanslagen ..

De Arabieren hadden het recht om Israël oorlog te verklaren, die hebben ze nog steeds.

PetSel 9 juli 2006 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1809063)
@Petsel

Attack ... :twisted:

A laisse; waar spreken we af? PM ME

PetSel 9 juli 2006 01:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1809065)
Je bent de oorlog in '48 vergeten, of nog vroeger, de Joden zijn degene die begonnen zijn met plegen van terroristische aanslagen ..

De Arabieren hadden het recht om Israël oorlog te verklaren, die hebben ze nog steeds.

Wel dan ; als de Arabieren de oorlog verklaren moeten ze niet komen jammeren punt uit.

Sinistra 9 juli 2006 01:46

Citaat:

Israël zal blijven bestaan en daar zal geen wietrokende moslimgriek als jij iets aan veranderen...:-D

Eretz Israel 4-ever!!!!

zorlac 9 juli 2006 01:58

Citaat:

Als ze de oorlog verklaren en zwaar verliezen, moeten ze achteraf ni komen zagen. En al zeker niet dit als excuus gebruiken om onschuldigen te vermoorden.

Of hoort u soms duitsers vragen achter een stuk duitstalig België dat ze terug willen...

En, hebt u al Joden zichzelf weten opblazen in Duitsland omwille van wat hen aangedaan is in '40-'45...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be