![]() |
B Plus viert derde keer op rij Vlaamse Feestdag in Wallonië
Gezien andere verenigingen ook reclame maken voor 11 juli:
B PLUS VIERT DERDE VLAAMSE FEESTDAG IN WALLONIE DINSDAG 11 JULI 2006 Waar? Domein van Mozet, provincie Namen Wat? Debat, feest, dans, natuur, gastronomie en cultuur Wanneer? Dinsdag, 11 juli 2006 van 14u tot 22u Waarom? B Plus ijvert voor een goede verstandhouding tussen alle Belgen en viert de Vlaamse feestdag in Wallonië in het teken van de verbondenheid tussen de gemeenschappen. Meer info en routebeschrijving? Surf naar: http://www.bplus.be of contacteer Adrien Mertens, Voorzitter B Plus-Namen: 0486/66.54.97, adrienmertens@hotmail.com |
Ik wens jullie een prettige dag toe. Zelf vier ik de Vlaamse feestdag in de Vlaamse hoofdstad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry, ik vind het wat hypocriet om in Namen een Vlaamse feestdag te vieren. En dan nog door Belgicisten: dubbele hypocrisie vind ik dat eerlijk gezegd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nogmaals, B Plus heeft geen enkel probleem met Vlaanderen, noch met de Vlaamse Feestdag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U moet toch eens dringend afstappen van het vooroordeel dat alle Belgicisten dolgedraaide franskiljons zijn hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil... ;) Ik ga iets eten, tot later! (en probeer ondertussen onze achterliggende idee te vatten, zonder te vervallen in vooroordelen ;)). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be