Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Bericht uit Palestina (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53453)

stonaar 9 juli 2006 23:58

Bericht uit Palestina

Ik heb deze afbeelding, gisteren per mail binnegekregen, en zou het graag met jullie willen delen.

:roll:

maddox 10 juli 2006 02:01

Hetgeen ik ik hiervan kan maken is

Of dat de soldaten/militie hun boekje te buiten gegaan zijn.

Of er foto's missen, en het weeral eens pure propaganda is.

Dat het geen Palestijnse ordetroepen zijn is duidelijk. Het wapen dat ze voeren is geen Kalashnikov.

zorlac 10 juli 2006 02:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 1811250)
Hetgeen ik ik hiervan kan maken is

Of dat de soldaten/militie hun boekje te buiten gegaan zijn.

Of er foto's missen, en het weeral eens pure propaganda is.

Dat het geen Palestijnse ordetroepen zijn is duidelijk. Het wapen dat ze voeren is geen Kalashnikov.

Ik gok op uw 2de optie...

stonaar 10 juli 2006 14:46

Ik had ook liever beelden gepost, maar die hadden ze niet.

Lof der Zotheid 10 juli 2006 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1812108)
Ik had ook liever beelden gepost, maar die hadden ze niet.

Ach, wat een toeval toch... "Die hadden ze niet"...:roll:

stonaar 10 juli 2006 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1812120)
Ach, wat een toeval toch... "Die hadden ze niet"...:roll:

Jawel, maar niet over deze gebeurtenis :roll:

google wat, u zult verschieten ..

Lof der Zotheid 10 juli 2006 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1812131)
Jawel, maar niet over deze gebeurtenis :roll:

google wat, u zult verschieten ..

Komt het woord "selectiviteit" u bekend voor?

stonaar 10 juli 2006 15:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynikus (Bericht 1812187)
Komt het woord "selectiviteit" u bekend voor?

Nee. De Palestijnen hebben de kracht niet om hun tegen de Israëlische arrogantie te beschermen.

Wat de Israëliërs ook doen, vindt men in het westen goed of heeft men daar begrip voor.

kingtiger 10 juli 2006 15:27

normaal

De aanpak is volkomen normaal gegeven de dreiging van zelfmoordterroristen.Niets om zich druk over te maken.:lol:

StevenNr1 10 juli 2006 16:10

Dit dateert uit 2002: http://electronicintifada.net/featur...ithanina.shtml
Als ik het zo lees, ging het om de zoveelste buitengerechtelijke executie van 'terroristen' door de Israëli's. Het betreft volgens bovenstaande bron nl. een militant van de Al Aqsa-brigade die dus (zoals op de foto's te zien) in koelenbloede op straat werd afgemaakt.

garfield 10 juli 2006 17:06

propaganda

stonaar 10 juli 2006 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 1812350)
propaganda

Heb je de beelden gezien van de Israëlische soldaten die botten van de Palestijnse kinderen breken? Dat is waarschijnlijk ook propaganda.

Flippend Rund 10 juli 2006 17:26

Israelische soldaten doen zoiets niet want Israelische soldaten begaan nu eenmaal geen misdaden (aangezien ze moreel volmaakt zijn).

garfield 10 juli 2006 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1812352)
Heb je de beelden gezien van de Israëlische soldaten die botten van de Palestijnse kinderen breken? Dat is waarschijnlijk ook propaganda.

nop.
Je kan me natuurlijk altijd de bron geven. Maar aub een expertborn. Niet zomaar een nitwit met een blog die zich onderzoeker noemt .

stonaar 10 juli 2006 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 1812391)
nop.
Je kan me natuurlijk altijd de bron geven. Maar aub een expertborn. Niet zomaar een nitwit met een blog die zich onderzoeker noemt .

Oké, de beelden zijn door Israëlische soldaten opgenomen en verspreid.

Twee Palestijnse steengooiers ('terroristen') zijn vastgebonden en worden gecontroleerd of ze wel 'clean' zijn.

http://www.yousendit.com/transfer.ph...50122A5928A611

garfield 10 juli 2006 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1812410)
Oké, de beelden zijn door Israëlische soldaten opgenomen en verspreid.

Twee Palestijnse steengooiers ('terroristen') zijn vastgebonden en worden gecontroleerd of ze wel 'clean' zijn.

http://www.yousendit.com/transfer.ph...50122A5928A611

Als ik morgen tijd heb zal ik het bekijken . Indien je voor donderdag géén reply gezien heb, ben ik het vergeten PB dan maar 8)

stonaar 10 juli 2006 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 1812433)
Als ik morgen tijd heb zal ik het bekijken . Indien je voor donderdag géén reply gezien heb, ben ik het vergeten PB dan maar 8)

de video is 800kb groot, duurt nog geen minuut om het te downloaden én te bekijken ;-)

Vlaanderen_onafhankelijk 10 juli 2006 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1812441)
de video is 800kb groot, duurt nog geen minuut om het te downloaden én te bekijken ;-)

Je moet dat begrijpen, hij moet eerst een dagje nadenken over een compleet misplaatst en ziekelijk excuus om te trachten aan te tonen dat de video staged is. En dan morgen, na een dag lang hard nadenken komt hij met zijn onomstotelijke theorie voor de dag: "propaganda".

Israëlische soldaten zijn ziek. Ze zouden beter hun haar in een scheiding dragen en een snorretje van een vierkante centimeter laten groeien.

Vlaanderen_onafhankelijk 10 juli 2006 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stonaar (Bericht 1811040)
Ik heb deze afbeelding, gisteren per mail binnegekregen, en zou het graag met jullie willen delen.

:roll:

Wie zijn die gasten in het zwart gekleed eigenlijk? Mossad? De groene uniformen zijn op de laatste twee foto's niet meer te bespeuren.

garfield 10 juli 2006 18:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk (Bericht 1812451)
Je moet dat begrijpen, hij moet eerst een dagje nadenken over een compleet misplaatst en ziekelijk excuus om te trachten aan te tonen dat de video staged is. En dan morgen, na een dag lang hard nadenken komt hij met zijn onomstotelijke theorie voor de dag: "propaganda".

Israëlische soldaten zijn ziek. Ze zouden beter hun haar in een scheiding dragen en een snorretje van een vierkante centimeter laten groeien.

het filmke is reeds gedownload. Maar hoe verwacht je een zinnig antwoord met eventueel enkele verwijzingen als het nu nu moet gebeuren :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be