![]() |
"Vlaanderen Vlagt" morgen in "1000 Zonnen en Garnalen"
Morgen toont de VRT-uitzending hoe men met een Vlaamse vlag speelt. Voor wie interesse daarvoor heeft.............
|
Citaat:
|
Ik ben toch niet dronken he? Ik heb daarnet ergens gereageerd in een thread over hetzelfde. En nu vind ik ze niet meer. Dieven! Mods!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Al moet ik de topicstarter hier wel gelijk geven. Het is maar Koetjes & Kalfjes hé. Wat ik mij eigenlijk opeens terug afvraag, waar komt die leeuw eigenlijk vandaan? Hadden ze hier leeuwen in de middel-leeuwen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om Vlaanderen alvast een revolutionaire elfste juli toe te wensen
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: 8) |
Citaat:
Maar ik zal nooit Vlaamse Vlaggenzwaaiers beschimpen of kwetsen. Ze mogen hun ding doen, zolang ze mijn ding ook maar laten doen en hun symbolen niet opdringen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
We kunnen natuurlijk niemand opdringen om zich 'Vlaams' te voelen, maar denk jij nu echt dat iemand van het Limburgse Tessenderlo veel verschilt met iemand van het vlak bijgelegen (Vlaams-Brabantse) Averbode? |
Citaat:
|
Citaat:
ps: ik heb nog nooit met de Vlaamse vlag (of om het met uw woorden te zeggen: dat geel stukske stof) staan zwaaien. Ik ben geen vlaggenzwaaier. |
Citaat:
Vlaanderen is overbodig en kost ons teveel. |
Citaat:
Vl�*�*nderen kost ons teveel?? Ooit gehoord van wafelijzerpolitiek? Dat is pas geldverspillerij en op en top eigen aan de Belgische constructie. Ooit naar school geweest? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be