![]() |
Hang Op 11 Juli De Belgische Vlag Uit !
De Belgen zijn het meer dan beu voortdurend door de flaminganten en wallinganten beschimpt te worden. België is een prachtig land en dat moet zo blijven. Bovendien is de Guldensporenslag van 1302 helemaal geen veldslag die in verband staat met wat men vandaag verkeerdelijk “Vlaanderen” noemt. Het is integendeel een feodale veldslag die de westelijke en zuidelijke grens van het latere België heeft veilig gesteld. Ze werd gevochten door krijgers van het Graafschap Vlaanderen en door Henegouwenaars tegen de Fransen. Net zoals op 5 juni 1288 de Brabanders vochten in Woeringen tegen de Keulse bisschop en toen de oostgrens van het latere België verzekerden.
Daarom roept de B.U.B. op om op 11 juli de Belgische vlag uit te hangen ! |
Aangezien jullie 101% van de Belgische bevolking vertegenwoordigen zullen we dus heel veel belgische dweilen aan de ramen zien hangen, niet?
|
Zolang dit niet in de pers komt, zal het effect zeer beperkt zijn. Maar het is een begin. In elk geval hebben we geen schrik van uw represailles.:lol:
|
Ik hang al geen Vlaamse vlag buiten op 11 juli, waarom zou ik dan een Belgische buitenhangen. Ik ben niet zo'n radicale nationalist als de BUB-extremisten.
|
Citaat:
Ik ook niet, wel patriotist en das wat anders dan nationalist die de natie op een ongezonde manier tot een soort god status verheft. Patriotisme is een gezonde vaderlands liefde voor het land en cultuur waarin ge bent geboren en gegroeid. En uw onderschrift is ronduit beledigend en kan tot een aanklacht leiden. U beledigd mij en verwijt mij pedofielie. Dus denk er goed om daag me niet uit of ge zult me leren kennen :x Ik eis dat ge dat onderschrift wijzigt of ik dien klacht in bij moderators en alst moet nog verder. En als ge mijn vrouw zou vragen of het bluf is zal ze u zeggen: wie niet horen wil , zal voelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Over vodden gesproken, een quizvraagje tussendoor: Wie sprak ook alweer deze onsterfelijke woorden???
Citaat:
|
Urbanus, die nooit grappig is, trouwens.
|
Citaat:
|
Citaat:
Urbanus is de godfather van de Vlaamse humor!! |
belgische vlag
Wie het in mijn buurt durft zal de gepaste geviolgen dragen.Geen medelijden met belgicisten.:evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is het nog wachten op de massale 21 juli draden waar iedereen weer in de file gaat staan zodat ze niet naar het Grootse BUB-Festival waar Hans I, le Grand Président-Fondateur de massa, die niet in de file stond, zal toewinken vanop zijn met hermelijn bedekt balkon zal toewinken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik end mag adviseren, dit is de plaats voor het soort grappige onnozelteiten dat de eiser hierboven formuleert : ![]() |
"Verwijder uw handtekening of ge zult me leren kennen"
![]() |
Bovendien vind ik het wel interessant om te zien dat zo'n onschuldig onderschriftje, dat OVERDUIDELIJK met een flinke dosis humor genomen moet worden, toch zo'n indruk nalaat op de belgicisten. Is het belgisch gevoel dan zo broos en fragiel dat men zich hierdoor dit al beledigd voelt? Ik mag er niet aan denken wat er gebeurt als ik ooit eens een paar cartoons over het heilige belgique teken. ;-) (...kon ik nu maar tekenen)
|
Citaat:
Wat? Of je werkelijk een pedofiel bent 8O |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be