![]() |
de gemenerikentopic
Wie is de gemeenste gemenerik van het GANSE forum?
nominaties zijn welkom. Ik nomineer mijzelf. Ik ben gemeend gemeen (zelf gevonden, dank u) |
Citaat:
Citaat:
|
ach, u doet me blozen
|
tis ier opeens zo stil.... GEMEEN moeten wij zijn... GEMEEEEEN
|
Griffin is gemeeeeeeeen.
|
Citaat:
|
ik wil even zeggen dat ik zojuist zo gemeen was dat ik 7 "strafpunten" (of welk belachelijk woord geven ze hieraan?) gekregen heb
ow yeah |
Citaat:
Check je waarschuwingen voor de dagprijzen... |
Citaat:
|
verdomme! klootzak! stop met het erin te wrijven.
ik kreeg NOG minder waarschuwen dan verhoopt met mijn topic! goedkope rommel is de arbitrage hier. ik EIS meer strafpunten! |
Citaat:
|
Citaat:
|
en als ge oproept tot geweld tegen uzelf?
ge gaat toch geen slachtoffers bannen zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
Ah, zij gij zo ene.... :-D |
Citaat:
Psst, Maximus, tot hier was het grappig, nu wordt het een beetje zielig hoor. */fluistermodus* |
rookt er nog ene, vent!
|
Citaat:
|
ik heb wellicht toch het langste strafblad van het forum maar ik word wel geviseerd door de linkse moderatie
______________________________ Verkeerd posten 1 360 No Bericht geplaatst in een foutief forum. Actief Verkeerd posten Bericht geplaatst in een foutief forum. 1 360 No Yes Yes Yes Flooding Veelvuldig NA elkaar plaatsen van berichten (Vloed...) is niet toegestaan. 2 360 No Yes Yes Yes Seksueel getint Plaatsen van (grove) seksueel getinte berichten is niet toegestaan. 3 360 No Yes No Yes Persoonlijke aanval Persoonlijke aanval / schelden 4 360 No Yes No Yes Spam Veelvuldig plaatsen van reclame 5 360 No Yes Yes Yes Privacyschending Vrijgeven persoonlijke informatie van andere leden 5 360 No Yes No Yes Persoonlijke topic Persoonlijke topic, een onderwerp die enkel de bedoeling heeft een ander forumlid te beschimpen en aanverwanten. 5 360 No Yes No No Revisionisme / negationisme Revisionisme / negationisme 8 360 Yes Yes No Yes Aanzetten tot geweld Aanzetten tot geweld 8 360 Yes Yes No Yes Antisemitisme Antisemitisme 8 360 Yes Yes No No :-D ;-) |
hoeveel puntjes hebde?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be