![]() |
prettige feestdag!!
En dat we het hopelijk zo snel mogelijk als onze officiële feestdag mogen vieren!!:drinking: :drinking:
http://users.telenet.be/dablacky/politics/11juli.pps |
welke feestdag is t??? ik moet gewoon werken dedju
|
Prettige nationale feestdag!
|
Zie de powerpoint? ;)
De Vlaamse, nondedju!!! ![]() Van zodra het onze officiële nationale feestdag is, zal "iedereen" (buiten horeca en alle andere uitzonderingen) wel vrij hebben. |
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander:
|
ik heb betaalde feestdag vandaag :cheer:
![]() :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
fascisten
|
De hele Vlaamse zaak interesseert me geen fuk, maar een dagje verlof vandaag had wel welkom geweest.
|
Mensen die zich intresseren voor de Vlaamse zaak zijn zielig. Is even onnozel als voor een bepaalde voetbalploeg zijn.
|
Wat heeft 11 juli vandoen met ons ? Geen ballen....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dubbel
|
Citaat:
tis toch zo 'belang'rijk ergens bij te horen ey |
een welgemeende leuke vrije vlaamse feestdag toegewenst :-D:-D:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
|
![]() ![]() ![]() :vlaander::vlaander::vlaander::vlaander: Laat de beest maar wapperen vandaag! Prettige nationale feestdag. |
Een prettige Feestdag gewenst aan alle Vlamingen!
:vlaander: |
Citaat:
Elke "fascist"-verwensing is weer een bewijs voor de juistheid van de stellingen van de Vlaamse Beweging. |
Citaat:
|
:vlaander: :vlaander: :vlaander:
ter gelegenheid van de Vlaamse feestdag de Vlaamse vlag aan mijn autootje gebonden :-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be