![]() |
Vindt u Dat Burger King ook vestigingen moet openen in ons land?
Graag jullie mening.....
![]() |
Tja, en waarom ook niet?
|
Of beter: waarom wel?
|
Ik eet toch nooit hamburgers, so I don't care.
|
Ben gene fan van hamburgerrestaurants, maar moet wel toegeven dat tussen al den bucht van Mac DO, Quick, Wendy's etc..., die van Burger King het lekkerst zijn
|
Citaat:
|
nee
|
Ze doen maar. :roll: I don't give a damn.
|
Citaat:
Ik herinner mij dat gedurende mijn tijd in Leuven (late eighties) er geen Mac Do vestiging in de dijlestad aanwezig was. En dat voor een markt van tienduizenden jongeren !! Pas enkele jaren later is er op de Oude Markt alsnog een gekomen Nuverdelen Quick en MC Do de belgische koek onder hund beiden en is het voor nieuwkomers niet simpel om zich daartussen te wringen. Bovendie is de Belgische markt te klein voor merken als Wendy's en Burger King om die moordende concurrentie met Mc Do en Quick aan te gaan. Zij concentreren zich in hun buitenlandse expansie liever op grotere markten als het VK of Duitsland waar de payback periode van de investering kleiner is dan in Belgie. |
Waarom zouden wij een bedrijf kunnen verplichten om zich in ons land te vestigen?
Beeld je dan nu eens in: je richt hier in belgië een bedrijf op en ineens word je door een ander land verplicht om voor hun te gaan werken. Ah ja, hé, want als jij het recht opeist om iemand tot iets te verplichten, moet je ook aanvaarden dat die anderen ook van dat recht gebruik kunnen maken om jou evengoed tot dingen te verplichten. Als je buurman een boer is, mag je hem toch ook niet verplichten om ook jouw akker te bemesten? |
de Vrije Markt vraagt zich af hoe wij het hier in godsnaam volhouden zonder burger king.
zo beperkt in keuze. zoveel onvrijheid. |
Citaat:
de keuze waar geen hamburger te eten is toch zó beperkt dezer dagen. |
Fast food, fat kids.
|
Ach, het is eens iets anders dan Quick en McDonalds. Maar dan moet KFC hier ook eens komen. Zou het wel eens willen proeven. :)
|
Citaat:
Ik had ook graag gezien dat BK naar België kwam, want imo hebben ze de lekkerste burgers. Nu kan ik er enkel eentje eten als ik in Holland kom....en ik doe dit dan ook elke keer:-) |
Citaat:
![]() Meer is hier echt niet aan toe te voegen 8) ! |
Van VJW mogen we toch nog zelf beslissen..........da's nieuw:-)
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be