Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Ondanks hun "oppoestwerk" kan het vuilb z'n rascisme niet verbergen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53559)

PelgrimForever 12 juli 2006 20:20

Ondanks hun "oppoestwerk" kan het vuilb z'n rascisme niet verbergen.

http://www.politics.be/persmededelingen/11837/

Het feit dat iemand een moslim is is bljikbaar genoeg om iemand ongeschikt
te verklaren voor een openbare functie.

En ondertussen maar blijven ontkennen dat vuilb'ers willens en wetens
voor een rascistische een haatdragende partij stemmen.

Moet er nog zand zijn !!!!!!!!!! :cry:

maddox 12 juli 2006 20:32

Als ik het goed lees is de vraagstelling van Deman waarom, of hoe een niet gematigd godsdienstig persoon neutraal haar werk kan doen in een openbare functie.

Niet een kwestie van racisme an sich, maar net om dit te voorkomen. Maar zulke uitleg schaad het VB niet, dus is het ook niet goed zeker?

Dumballover 12 juli 2006 20:40

Zo verbazingwekkend is dit toch niet? Het VB heeft al meermaals aangetoond en gezegd dat het 'islamfoob' is. Wat Deman daar zegt, is dat er zogezegd een tekort is aan werk en dat deze plaatsen niet mogen ingenomen door niet-vlamingen(of homo's, druggebruikers, enz...). Het is dus een oerconservatief standpunt, maar logisch in de gedachtegang van het VB: verdeeldheid zaaien, zodat arbeiders zich niet kunnen verenigen. Op die manier kunnen kapitalisten hun gang gaan en een elite-republiek stichten, met alle gevolgen voor de arbeidersklasse van dien.

Het probleem ligt bij de kapitalistische ideologie dat altijd een groot aantal werklozen zal hebben. Het enige wat het VB hier doet is dat ongenoegen van werkloosheid kanaliseren richting elkaar(de arbeiders), zodat het systeem niet in vraag gesteld wordt.

PelgrimForever 12 juli 2006 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 1816677)
Als ik het goed lees is de vraagstelling van Deman waarom, of hoe een niet gematigd godsdienstig persoon neutraal haar werk kan doen in een openbare functie.

Niet een kwestie van racisme an sich, maar net om dit te voorkomen. Maar zulke uitleg schaad het VB niet, dus is het ook niet goed zeker?

Zeg je nu dat een moslim per definitie een niet gematigd godsdientig persoon is,
dus eigenlijk simpelweg een radicaal ?
T'is maar een vraag he, liefst krijg ik een duidelijk antwoord van je.

PelgrimForever 12 juli 2006 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dumballover (Bericht 1816693)
Zo verbazingwekkend is dit toch niet? Het VB heeft al meermaals aangetoond en gezegd dat het 'islamfoob' is. Wat Deman daar zegt, is dat er zogezegd een tekort is aan werk en dat deze plaatsen niet mogen ingenomen door niet-vlamingen(of homo's, druggebruikers, enz...). Het is dus een oerconservatief standpunt, maar logisch in de gedachtegang van het VB: verdeeldheid zaaien, zodat arbeiders zich niet kunnen verenigen. Op die manier kunnen kapitalisten hun gang gaan en een elite-republiek stichten, met alle gevolgen voor de arbeidersklasse van dien.

Het probleem ligt bij de kapitalistische ideologie dat altijd een groot aantal werklozen zal hebben. Het enige wat het VB hier doet is dat ongenoegen van werkloosheid kanaliseren richting elkaar(de arbeiders), zodat het systeem niet in vraag gesteld wordt.

Met de beste wil kan ik hen niet zoveel inzicht toeschrijven ;-)

andev 12 juli 2006 21:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever (Bericht 1816721)
Zeg je nu dat een moslim per definitie een niet gematigd godsdientig persoon is,

Naar mijn gevoel past een moslima die per se een hoofddoek moet dragen, alsof ze nog niet weet hoe gevoelig dit thema is, niet in een openbare dienst, punt, uit. Hebben wij hier nog het recht om te eisen wat wij willen en niet willen in ons eigen land??? Het gaat niet om het feit dat ze moslima is, maar dat zij zich moet aanpassen aan wat wij willen, en niet omgekeerd, anders horen ze hier gewoon niet thuis.
Net zoals die twee moslimla - leerkrachten die bij de aanvang van het schooljaar een contract tekenen volgens hetwelke ze geen hoofddoek mogen dragen, maar ettelijke maanden later er toch arrogant mee staan te pronken, waarschijnlijk onder druk van hun mannen, die weer moeten uitzoeken hoe ver ze te ver kunnen gaan: buiten, dus. Het is hier nog altijd Belgisch grondgebied en geen islam-wingewest!
Dat sommigen hier niet mee akkoord zijn zal me niet verwonderen, dat maakt deel uit van de langzame inpalmings-show, nietwaar...

jef 12 juli 2006 21:36

Moesten niet alle kruisbeelden uit openbare gebouwen en vooral rechtzalen niet verwijderd worden op vraag van die ingevoerde allahkruipers? En nu gaan ze provoceren met hun vod.

carlgustaaf 12 juli 2006 23:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever (Bericht 1816665)
http://www.politics.be/persmededelingen/11837/

Het feit dat iemand een moslim is is bljikbaar genoeg om iemand ongeschikt
te verklaren voor een openbare functie.

En ondertussen maar blijven ontkennen dat vuilb'ers willens en wetens
voor een rascistische een haatdragende partij stemmen.

Moet er nog zand zijn !!!!!!!!!! :cry:

de reden ligt voor de hand: een moslim vrouw gaat haar geloofsgenoten bevoordelen, volgens het schema "Eigen Volk/Religie Eerst".Om dat te vermijden, is de enige manier haar niet op zo een post te zetten.Geef haar eventueel en andere job, maar wel één zonder verantwoordelijkheden.

carlgustaaf 12 juli 2006 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PelgrimForever (Bericht 1816721)

Echte moslims zijn radicaal. Anders zijn het géén moslims.En als ge absoluut een hoofddoek op je kop wilt, ben je zeker een échte moslim. Echte moslims verlenen hulp aan andere moslims voor zulk soort zaken, visa's en dergelijke.Dus die kan niet neutraal zijn, dus mag ze die job niet hebben.Klaar...en duidelijk genoeg.En begin nu maar weer te schelden, en belachelijk te maken, en hoog van de minaret te blazen...dat verandert er alles niets aan.

Riksken 12 juli 2006 23:59

Deman is nog nen echten. Overschot van gelijk heeft hij als het is zoals Bex het schrijft. Waarom hier toelaten wat in hun land verboden is.
Zelf zou ik Deman nog willen verbeteren en erop gedrukt hebben dat ze meer dan waarschijnlijk haar soortgenoten wat voordeel te bieden heeft.

vercetti 13 juli 2006 00:04

Ik vraag me af waarom PF altijd vuilb zegt? Kan die man/vrouw niet goed lezen?

Jazeker 13 juli 2006 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1816983)

Heb je trouwens ooit al eens een post van 'm gelezen zonder dat ie gaat freaken over het VB?

carlgustaaf 13 juli 2006 00:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1816983)

PelgrimForEver is geobsedeerd door het VB.Ik ken wel meerdere mensen die tégen die partij zijn, maar dit is niet normaal meer. Hij /zij kan over niks anders meer praten...

praha 13 juli 2006 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Riksken (Bericht 1816974)
Deman is nog nen echten. Overschot van gelijk heeft hij als het is zoals Bex het schrijft. Waarom hier toelaten wat in hun land verboden is.

omdat we niet daar zijn maar hier, Riksken :?

Citaat:

Zelf zou ik Deman nog willen verbeteren en erop gedrukt hebben dat ze meer dan waarschijnlijk haar soortgenoten wat voordeel te bieden heeft.
dat heeft die dan vanuit dat fabelboekske en/of wat radicale moslim uitspraken her en der opgestoken ?
als dat al voldoende is als criterium kan een vb-er natuurlijk nooit in aanmerking voor die job

Jazeker 13 juli 2006 02:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 1817068)
omdat we niet daar zijn maar hier, Riksken :?

En daar krijgen ze geen geld om de hele dag rond te hangen of op een terraske te zitten. Leuk toch...

Citaat:

dat heeft die dan vanuit dat fabelboekske en/of wat radicale moslim uitspraken her en der opgestoken ?
als dat al voldoende is als criterium kan een vb-er natuurlijk nooit in aanmerking voor die job
*zucht* fabelboekske. Zo zijn we rap uitgepraat, he.

Doe je zo tegenover neo-nazi's ? Ik bedoel, verdedig je hen omdat Mein Kampf toch maar een fabelboekske is ?

maddox 13 juli 2006 02:23

Een "echte Moslim" is net zoals een "echte christen" niet gematigd noch neutraal.

En zoals de zaken nu staan is het openlijk dragen van een religieus symbool een provocatie.
Hoofddoeken zijn tegenwoordig een uiting van het "echt moslim zijn".

Neutralen die een hoofddoek dragen, zetten die zonder probleem af in als de werkgever of zelfs een klant dat vraagt.

illwill 13 juli 2006 05:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1816739)
Naar mijn gevoel past een moslima die per se een hoofddoek moet dragen, alsof ze nog niet weet hoe gevoelig dit thema is, niet in een openbare dienst, punt, uit. Hebben wij hier nog het recht om te eisen wat wij willen en niet willen in ons eigen land??? Het gaat niet om het feit dat ze moslima is, maar dat zij zich moet aanpassen aan wat wij willen, en niet omgekeerd, anders horen ze hier gewoon niet thuis.
Net zoals die twee moslimla - leerkrachten die bij de aanvang van het schooljaar een contract tekenen volgens hetwelke ze geen hoofddoek mogen dragen, maar ettelijke maanden later er toch arrogant mee staan te pronken, waarschijnlijk onder druk van hun mannen, die weer moeten uitzoeken hoe ver ze te ver kunnen gaan: buiten, dus. Het is hier nog altijd Belgisch grondgebied en geen islam-wingewest!
Dat sommigen hier niet mee akkoord zijn zal me niet verwonderen, dat maakt deel uit van de langzame inpalmings-show, nietwaar...

Volledig mee akkoord.

PelgrimForever 13 juli 2006 08:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 1816739)

Wat JIJ wil of wat de MEERDERHEID wil ? :-D

PelgrimForever 13 juli 2006 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jef (Bericht 1816795)
Moesten niet alle kruisbeelden uit openbare gebouwen en vooral rechtzalen niet verwijderd worden op vraag van die ingevoerde allahkruipers? En nu gaan ze provoceren met hun vod.

Die uitspraak is er enkel gekomen omdat
onze haatpropagandisten de moslims hun gelooftekens persé wilden afpakken.

Alles heeft zo z'n prijs.

PelgrimForever 13 juli 2006 08:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf (Bericht 1816965)
de reden ligt voor de hand: een moslim vrouw gaat haar geloofsgenoten bevoordelen, volgens het schema "Eigen Volk/Religie Eerst".Om dat te vermijden, is de enige manier haar niet op zo een post te zetten.Geef haar eventueel en andere job, maar wel één zonder verantwoordelijkheden.

best zou ze ook verhuizen naar een sloppenwijk,
zoeentje niet al te ver van een goederentrein ? :roll:

Je bent volwaardig belg, of je bent het niet,
geen halfbakken nationaliteiten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be