Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Feest van de wanstaat (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53560)

Metternich 12 juli 2006 22:16

Feest van de wanstaat

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webstek NSV!-Antwerpen

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door webstek NSV!-Antwerpen

De belgische feestdag mag dan wel een vrije dag zijn, voor de Vlaming valt er niets te vieren. 21 juli wordt aangegrepen om de laatste belgische symbolen die nog bestaan te idealiseren tot iets wat ze niet zijn: een symbool van eenheid tussen Vlamingen en Walen.

De Vlaming wordt nog steeds beschouwd als een mindere burger in belgië en de Vlaamse eisen worden beschouwd als negeerbaar. Denken we maar aan de splitsing van BHV, de splitsing van de sociale zekerheid en de vele andere eisen die verticaal worden geklasseerd.

Wij geven op 21 juli een gratis vat om te vieren dat na 175 jaar de Vlaamse cultuur en identiteit nog steeds leeft . Dit ondanks de pogingen van de belgische regeringen om die uit te roeien. Laten we dan ook drinken op Vlaanderen, de toekomstige Vlaamse onafhankelijkheid en het defintief begraven van de belgische wanstaat.

Verspreid deze blijde boodschap zodat we in uitgebreid gezelschap kunnen klinken op Vlaanderen en het ten grave dragen van belgië!
Semper Fidelis!

11 juli is helaas nog geen feestdag en dus krijgt niet iedereen vrij. Maar aangezien iedereen op 21 juli wel vrij krijgt, zullen wij ervoor zorgen dat de mensen die niet konden vieren op 11 juli, het wel kunnen op 21 juli! Iedereen die dus nog niets gepland heeft (en in Antwerpen geraakt), u bent van harte welkom ;-)!

Jaani_Dushman 12 juli 2006 22:21

Ik volg op 21 juli Everytime's goeie raad: ik vlucht naar Frankrijk om aan deze wanstaat te ontsnappen. Wel slechts voor één dag.

(Als B-plus de 11e naar Wallonië vlucht om niet te moeten meedoen met de Vlaamse feestdag, dan vlucht ik de 21e naar Frankrijk)

Jong N-VA'er 12 juli 2006 22:23

Misschien trek ik dan eens naar Gent, naar een oeroude VLAAMSE stad:p

Everytime 12 juli 2006 23:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1816875)
Ik volg op 21 juli Everytime's goeie raad: ik vlucht naar Frankrijk om aan deze wanstaat te ontsnappen. Wel slechts voor één dag.

(Als B-plus de 11e naar Wallonië vlucht om niet te moeten meedoen met de Vlaamse feestdag, dan vlucht ik de 21e naar Frankrijk)

21 Juli valt op een vrijdag. Waarom geen weekeind in Frankrijk?;-)

Jaani_Dushman 13 juli 2006 00:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 1816971)
21 Juli valt op een vrijdag. Waarom geen weekeind in Frankrijk?;-)

Heb nog een thesis die ik moet afwerken. Het zal bij een dagje Parijs blijven.

Jazeker 13 juli 2006 00:26

Ik ga op 21 juli slapen tot na de middag en dan wat "hardwerken". Dat laatste om de vlamingenbashers te storen. Misschien dat ik tegen de avond nog wat ga "harderwerken".

nem.

vercetti 13 juli 2006 00:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1816865)
11 juli is helaas nog geen feestdag en dus krijgt niet iedereen vrij. Maar aangezien iedereen op 21 juli wel vrij krijgt, zullen wij ervoor zorgen dat de mensen die niet konden vieren op 11 juli, het wel kunnen op 21 juli! Iedereen die dus nog niets gepland heeft (en in Antwerpen geraakt), u bent van harte welkom ;-)!

Misschien een idee: organiseer een barbeque waar 'toevallig' een belgische vod tussen het vuur terechtkomt. ;)

1880 13 juli 2006 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1817055)
Misschien een idee: organiseer een barbeque waar 'toevallig' een belgische vod tussen het vuur terechtkomt. ;)

Komt me bekend in de oren:twisted:

Metternich 13 juli 2006 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1880 (Bericht 1817058)
Komt me bekend in de oren:twisted:

Mij ook, alleen was het woord "toevallig" niet van toepassing :twisted:

Jazeker 13 juli 2006 00:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1817055)

Leg dan wel geen vlees meer op die kolen. Dat zou wèl ongezond zijn.

Patriot! 13 juli 2006 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1816865)

Eens zien waar het meeste volk zal zijn. Op jullie zure zaagfestijn of ons massaal volksfeest in Brussel. ;) Ik schat dat wij met ongeveer duizend keer zoveel volk zullen zijn. :twisted:

Anna List 13 juli 2006 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1817340)
Eens zien waar het meeste volk zal zijn. Op jullie zure zaagfestijn of ons massaal volksfeest in Brussel. ;) Ik schat dat wij met ongeveer duizend keer zoveel volk zullen zijn. :twisted:

als ge zo gaat beginnen ... Ik schat dat er meer dan 9 miljoen mensen NIET naar uw zogenaamd volksfeest zullen willen komen :-D

Metternich 13 juli 2006 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1817340)

Geef ons hetzelfde budget als voor de belgische feestdag en wij trekken met gemak meer volk aan dan jullie :-D

Zwartengeel 13 juli 2006 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1816875)

Voor mij idem. Dagje Bray-Dunes, weg van de drukte van de "Vlaemsche" kust. ;-)

Hans1 13 juli 2006 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1816879)
Misschien trek ik dan eens naar Gent, naar een oeroude VLAAMSE stad:p

Ja, terug naar de roots.;-)

Terloops gezegd: er wonen vele Franstaligen in Gent.:-D

Patriot! 13 juli 2006 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metternich (Bericht 1817414)
Geef ons hetzelfde budget als voor de belgische feestdag en wij trekken met gemak meer volk aan dan jullie :-D

De Vlaamse feestdag heeft een veel groter budget dan de Belgische, en toch was er vorig jaar niks van te zien en kreeg de Belgische feestdag 750.000 bezoekers. ;-)

Hans1 13 juli 2006 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 1817422)
Voor mij idem. Dagje Bray-Dunes, weg van de drukte van de "Vlaemsche" kust. ;-)

21 juli vieren in het Frans?:-D

Metternich 13 juli 2006 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1817464)
De Vlaamse feestdag heeft een veel groter budget dan de Belgische, en toch was er vorig jaar niks van te zien en kreeg de Belgische feestdag 750.000 bezoekers. ;-)

Met gemak lokken wij dan meer volk zeg ik u!:-D

Hans1 13 juli 2006 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1817005)
Heb nog een thesis die ik moet afwerken. Het zal bij een dagje Parijs blijven.

Waarom toch die vlucht naar de francophonie?:lol:

Metternich 13 juli 2006 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! (Bericht 1817464)

Geef eens concrete cijfers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be