![]() |
benieuwd over topic
Ben eens benieuwd of men nu een topic gaat starten over een bepaald onderwerp. Indien het over amerika was geweest stond hij er al lang op maar nu...misschien door deze aanmoediging dat er iemand is die vind dat hij niet anders kan. Ik ga een dagje wachten..
|
K&k ??
|
welke topic?
|
Ceci n'est pas un topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
U bedoelt toch niet de gigantische Israelische vergeldingsoorlog naar aanleiding van het ontvoeren van een paar van hun soldaten? Daar zijn intussen op dit forum al een 5-tal aparte topics over van start gegaan. En of ze succes hebben! (van ca. 55 tot 230 reacties per topic tot hier toe) |
china en niertjes ???
|
prostitutie in Congo?
|
Maandstonden in de VS?
|
laten we het misschien hebben over illwills neurotisch-dwangmatig bashgedrag van vs-critici ?
|
Sluiten die boel.
|
Ik denk wel dat ik weet over welke topic Illwill het heeft.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=53528 Illwill, met de informatie die wij hebben, kan je niets zeggen. 't Kan zijn dat het de insinuatie is die jij maakt, 't kan zijn dat het dat niet is. Hoe dan ook, 't is een zielige poging van je om andere mensen in discrediet te brengen. :roll: |
volgens mij heeft illwill een trilbil.
|
Citaat:
|
misschien is het tijd voor illwill zijn billpill :D
|
Citaat:
|
och, laat het toch.
illwill is gewoon een aandachtshoer. |
Citaat:
Als het nu niet china maar amerika was geweest stond het vol met topics van de vs-bashers. Wat zien we nu...typisch, niet belangrijk. ZOals ik al zei hebben de feiten er niets meer mee te maken maar wel om wie het gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar hou ik me echt niet mee bezig. Er zijn trouwens wel betere manieren om aandacht te trekken dan gewoon een topic starten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be