![]() |
Het wissen van posts...
Citaat:
Hahahahaha. 5 secunden geleden. |
Citaat:
Man is dit funny. |
En wat werd er dan zoal gewist?
Het is mij eigenlijk nog niet opgevallen... |
Citaat:
Waarom geen *knip* maar 'delet'? Je 'heb al meer dan 50 post van mij 'gewi(ch)st'. |
We drinken een glas, we pissen een plas....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vriend Arnold heefd al meer dan 10 keer op de 'deletknop' geduwd, zonder *knip* Vandaag Waarom doen ze dat, zo'n 50 posts in de laatste dagen 'deleten'? En, doen ze het verder als ze weten dat ik screen shots heb? |
Citaat:
GEEN DISCUSSIE, begrijpt u dat? Pas de discussion, no discussion, nicht diskutieren. Duidelijk? Overigens zijn van mij in dezelfde draad ook al verschillende posts geknipt (ik vergeet tekens weer in welke draad ik bezig ben...) :-) Citaat:
|
Citaat:
Heb trouwens screen shots. 50? 60? Hoeveel willen jullie? Ik stur die dan eens verder , ok? |
VB cybercafé...
|
Waar gaat dit topic in godsnaam over? Ik begrijp er niets van!
|
Citaat:
|
Citaat:
Man man toch, heeft u niets interessanters te doen? |
Het wordt erger en erger, nu ben ik al een spion die ervoor gezorgd heeft dat z'n berichten verwijderd werden... :roll:
Zodadelijk gaat hij nog beweren dat B Plus en de NWO eenzelfde vereniging zijn! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoop dat de moed niet in je schoenen zinkt als je merkt dat die berichten niet gewist zijn, maar gewoon verplaatst naar het goeie forum? En gelieve de opmerkingen en antwoorden te lezen alvorens telkens weer dezelfde vragen te posten in het vervolg. Maar voor de rest top hoor, jouw screenshots, allemaal vrijwillig enzo. ;)
mvg, Arnold. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be