![]() |
Grootste Partij?
Zeg, het VB claimt regelatig de grootste partij in Vlaanderen te zijn. Niet dat ik moedwillig wil doen hoor, maar waarop baseren ze zich?
Ik dacht op te maken dat het CD&V-NVA kartel nog meer haalde? Allez, dat maak ik toch op uit de resultaten van 2004. Maar ik kan verkeerd zijn hoor, ik snap daar toch ni al te veel van. |
CD&V/N-VA zijn een kartel en vormen in het Vlaams Parlement aparte fracties. De grootste fractie en grootste aparte partij is dan ook het Vlaams Belang.
|
Citaat:
Maar btw....in Juni steekt VB het KARTEL cd&v/nva wss voorbij. Dan zal het -ook voor u- misschien duidelijker worden:roll: . |
Ja ok, zo wel natuurlijk. :-)
|
Citaat:
|
'De Grootste' is van weinig belang. In een democratie komt het er op aan een meerderheid te behalen/vormen.
|
Citaat:
|
Begint gewoon nen burgeroorlog hé manne!
|
Een democratie waarbij coalities gevormd worden vóór de verkiezingen onder de noemer "kartel".
De volgende kartel zal zijn: SPa-Spirit-Groen... |
Ach, als de B.U.B. media-aandacht krijgt, wordt de B.U.B. de grootste, al was het maar omdat de mensen de traditionele partijen kotsbeu zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Elke dag na Tik Tak, de Bubbelklub. Ik kan er niet meer op wachten, dat wordt het programma van het jaar. |
Citaat:
un saludo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik geloof nooit dat het VB een absolute meerderheid haalt. |
Citaat:
:roll: Onze aller slimste is er weer. :lol: 1) Het Vlaams Belang is een partij 2) Zoals je zelf zegt de CD&V/N-VA is een kartel. 2 partijen dus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be