![]() |
Gaat de BUB den 21e weer zo een kraampje met vlagskes ineenknutselen?
De BUB knutselt elke 21e juli een kraampje ineen langs de Regentschapsstraat. Er hangen wat Belgische vlagskes, en men kan er BUB-pettekes kopen.
Gaat de BUB dit ook deze keer doen? Simpele vraag, met twee mogelijkheden: - Ja natuurlijk - Nee, want onze concurrenten (Union) hebben onze plek ingepikt, en we hebben hoedanook te weinig volk om een kraampje op te zetten |
Laten we hopen. Dan kunnen we nadien nog eens goed lachen met het traditionele gekronkel over de opbrengst. :cheer:
|
Ik ga het volkslied van buiten leren...Ik mag voorlopig toch niet in bed...dus...
Oh, dierbaar België, oh heilig land der vaderen, onze ziel en hart zijn u gewijd,... Tot zover het nationaal gezang... |
Naar mijn info, gaat de BUB dat dit jaar niet doen wegens gebrek aan mensen, externe steun en finaciële middelen.
Dit jaar (en waarschijnlijk de daarop volgende jaren) zal UNIE deze taak vervullen. |
Citaat:
Eendracht maakt macht. L' union fait la force Alleen nog ff met Ukkel bellen, bij ons Sabine schoon weer bestellen :lol: :lol: |
Neen, die zullen er niet bijzijn. Spijtig, ik had het liever anders gezien maar het is hun keuze natuurlijk. Daarbij alles hangt daar vol Belgische vlagjes zunne.
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel grappig eigenlijk... Rudy Van Nespen is niet eens officieel lid van Unie maar wordt wel beschouwd als onfeilbare bron.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be