Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Iemand die iets van BearsharePro kent ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53641)

Duupje 15 juli 2006 00:18

Iemand die iets van BearsharePro kent ?

Heb beetje probleem sinds heel kort met mene bsp.
Kan bepaald file niet deleten. Staat in het rood, en wat ik ook doe, krijg dat niet gestopt, verwijderd of wat dan ook, vrees dat het virus is, maar zelfs scanners vinden niets...

Jaja i know, vrouwen en technologie... 8)

FISHERMAN 15 juli 2006 06:43

Bearshare is brol.
FrostWire, Shareaza zijn veel beter.

't Is niet echt een antwoord maar toch een tip.

Maar je kan altijd eens proberen om je persoonlijke Bearsharefolder te wissen.
C:\Documents and Settings\JOUWFOLDERMAP\...Mapnamen met Bearshare...(zorg er wel voor dat verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn.)

PS. dit zal normaal gezien al jouw resterende downloads wissen.

vercetti 15 juli 2006 08:50

Noemt die file soms BSinstallNL 5.2.2.2.exe of zoiets?

vercetti 16 juli 2006 19:24

Heeft iemand een Nederlandstalige versie van Bearshare staan, waar dat Zango gedoe NIET opstaat?

van Maerlant 16 juli 2006 19:28

Normaal gezien kunt ge zango verwijderen met TuneUp Utilities 2006 zonder dat ge uw BS om zeep doet.

FISHERMAN 16 juli 2006 19:38

Vraagje: waarom willen jullie dergerlijke spywarebrol blijven gebruiken als er even goeie programma's bestaan die je PC niet om zeep helpen?

Duupje 17 juli 2006 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1820554)
Noemt die file soms BSinstallNL 5.2.2.2.exe of zoiets?

Jep Bingo, dat is het idd.

Duupje 17 juli 2006 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1822431)
Vraagje: waarom willen jullie dergerlijke spywarebrol blijven gebruiken als er even goeie programma's bestaan die je PC niet om zeep helpen?

Ik dl bijna nooit via BSP of dergelijke.

Jazeker 17 juli 2006 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 1824061)
Ik dl bijna nooit via BSP of dergelijke.

Het installeren is doorgaans al voldoende...

Ambiorix 18 juli 2006 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1820524)
Bearshare is brol.
FrostWire, Shareaza zijn veel beter.

niet waar

ik werk al jaren met de gratis versie van bearshare, zonder ook maar �*ets van upload of spyware te hebben op pc. Let er gewoon op: net na installatie en bearshare te openen, éerst de mee-geinstalleerde programmas deleten (weathercast etc)

en muziek dat je erop vindt, ongelooflijk! ook veel alternatieve muziek, zeker weten.

vercetti 18 juli 2006 23:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duupje (Bericht 1824060)
Jep Bingo, dat is het idd.

Dat zal dan waarschijnlijk een update zijn. Bij mij was dat ook zo. Je moet die gewoon vertrouwen. Maar als je wilt, moet je die niet installeren hoor. ;)

vercetti 18 juli 2006 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 1826292)
niet waar

ik werk al jaren met de gratis versie van bearshare, zonder ook maar �*ets van upload of spyware te hebben op pc. Let er gewoon op: net na installatie en bearshare te openen, éerst de mee-geinstalleerde programmas deleten (weathercast etc)

en muziek dat je erop vindt, ongelooflijk! ook veel alternatieve muziek, zeker weten.

Deed ik ook. Maar van de week downloade ik de nieuwste versie. Deed het gewone, maar toen kreeg ik bericht dat 'componenten die bearschare nodig heeft, verwijderd waren' of zoiets. Het was Zango. Enfin, na veel zoeken heb ik de lite versie gevonden.

Duupje 18 juli 2006 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1826330)
Dat zal dan waarschijnlijk een update zijn. Bij mij was dat ook zo. Je moet die gewoon vertrouwen. Maar als je wilt, moet je die niet installeren hoor. ;)

Ok tnx voor de info, dan gaan we maar een keertje vertrouwen erop.:-D
Zou anders eerste keer zijn dat ik probs heb met BSP.

Duupje 18 juli 2006 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1826335)
Deed ik ook. Maar van de week downloade ik de nieuwste versie. Deed het gewone, maar toen kreeg ik bericht dat 'componenten die bearschare nodig heeft, verwijderd waren' of zoiets. Het was Zango. Enfin, na veel zoeken heb ik de lite versie gevonden.

Wat is eigenlijk die Zango ?

vercetti 18 juli 2006 23:52

Brol. 'Gratis' spul. Dieje zever.

van Maerlant 19 juli 2006 00:03

Een excuus om spyware op je PC te zetten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be