![]() |
De klucht van SPA!!!
http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2511
Ze weten niet meer waar kruipen eerst,wie haat wie hé,ik noem dit juist een haat campage tegen VB Erg,en zwak van SPA,zels Vld onthield zich en dat wil al wat zeggen hé Bendende kleine kinderen |
Ik woon liever in de "zonder bruin-straat
|
Is dat zoiets als dit?
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb niets tegen deze campagne, alleen ... als ze al vanuit een haatdragende hoek gestart wordt, komt ze me eerder hypocriet over. Ik zie tegenwoordig trouwens zoveel van die bordjes hangen, dat het me al eerder zonder haat huizen dan straten lijken.
|
SP.A en Groen! wel duidelijk op de bek door CD&V en VLD en dat met de gemeenteraadsverkiezingen...zou wel eens een zeer goede zet kunnen zijn hoor!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er mankeert iets aan uw logika
Als een partij gedurende tientallen jaren gediaboliseerd wordt is het normaal dat zij zich hierdoor geviseerd voelt. |
Denk je nu echt dat die zogenaamde actie tegen haat het echte doel is?
Word toch eens wakker! |
Citaat:
|
Citaat:
Als men een actie tegen onverdraagzaamheid voert, en het VB voelt zich geviseerd, dan getuigt dat van het VB van zelfkennis. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het wel wat vreemd dat een N-VA die de laatste jaren steeds opnieuw het VB met de neus in de strond heeft geduwd als ze daar de kans toe hadden de laatste dagen meent "links" de les te moeten lezen over de diabolisering van het VB. Denk maar aan artikel in De Morgen van BDW. Het is één ding om met uw neus in de strond geduwd te worden door een Barman maar het is nog iets anders dan als dit gebeurt door een mede Vlaams-Nationalistische organisatie. Dat snap ik niet. Enerzijds zijn ze de coolheid zelve als het op praten en relaties met het VB aankomt maar van zodra het concreet wordt geven ze niet thuis. Wellicht omdat ze de geiten van Leterme moeten melken. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat gaan we nog krijgen? De verdraagzaamheidsstraat? De verdedigersstraat? De Antidiscriminatiestraat? |
Citaat:
De ikbengeenmonsterstraat 8) De ikbengeenmonsterendaaromkaniknooitkritiekhebbenopm igratieofveiligheidstraat 8) De ikbengeenracistenstemvoordecoalitiestraat 8) De noemmealstublieftgeenracistmeerstraat 8) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be