![]() |
Dames only: mannenafbeeldingen gezocht
1 Bijlage(n)
Het valt met op dat ik al surfend naar leuke afbeeldingen voor mijn gsm of desktop, ik overal mooie fantasy tekeningen (cfr. mijn avatar) met bevallige vrouwen tegen kwam. Nu vraag ik me af, bestaan er geen mooie (fantasy) afbeeldingen met mannen?
Dames, laten we samen op zoek gaan naar aantrekkelijke mannenfoto's en ze hier posten, zodat wij ook eens iets hebben om naar te kijken. Het mogen ook foto's van modellen, filmsterren en ga zo verder zijn. Je mag ook je droomman beschrijven. voorbeeld: deze foto gaat er al naartoe wat ik bedoel. Bijlage 10403 P.S. mannen die hun droomvrouwen willen afbeelden, beginnen hierover beter een eigen topic met afbeeldingen. (tenzij ze niet op vrouwen vallen, dan mogen ze meedromen) |
Discriminatie! Ik ga deze thread reporten. :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel de bedoeling dat de vrouwen er naar kijken. |
![]() ![]() |
Mmm ... binnen een paar jaar nog eens terugsturen, zou ik zo zeggen.
|
1 Bijlage(n)
|
Wat daar nu zo fantastisch aan is.... ? 8O
Ik zal een dezer dagen zelf eens een bijdrage leveren, dan is 't op slag in orde. 8) |
Het is zo eens iets anders dan altijd maar vrouwelijk schoon. Als vrouw wil men toch ook wel eens naar iets anders kijken.
|
Neem hier eens een kijkje, er staat een fantasy kunstenaar of twee tussen.
http://www.raph.com/3dartists/artgal...i.php?offset=2 |
Citaat:
![]() Het ontbreekt me aan de nodige fotoshop kwaliteiten om die ietwat nederige pose van de dame eruit te filteren trouwens. |
'k Weet niet of 't naar je smaak is, maar hier is mijn bijdrage. :-)
![]() |
Ge ziet, ik doe moeite om 't goed te maken. :-)
![]() |
qua fantasy art steken boris vallejo en julie bell ver boven de concurrentie uit.
![]() ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be