![]() |
Alleen voor flaminganten: Wat wilt u assimileren?
Wij zijn de Borg. Wij zullen assimileren.
Maar wat? |
Species 8472, natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Al sinds ik weet wat tv is, kijk iik Star Trek. Een mooie serie (alle 5), niet alleen een science fiction die wetenschappelijk onderbouwbaar is (behalve de explosies in open ruimte), maar een maatschappelijk kritische drama-serie verstopt in een sf-decor (en dus geen soap Jani D.;-)). Maar de meeste belachen Star Trek en begrijpen de immense interesse van sommige fans niet, maar dat is ook goed zo. Ieder diertje zijn pleziertje. Ik heb een kleine verzameling: vele dvd's, films, models, "speelgoed" en twee pakken, die wel nooit aantrek. Maar het gaat hem bij mij om het verzamelen. un saludo |
iets anders: flaminganten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar nu terug on topic. We kunnen de Nederlanders assimileren, maar ik ben niet zo zeker of I want to add Heineken en broodje mèt pindakaas distinctiveness to our own. |
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
de walen tiens of hun delta kwadrant gelijken Species 329 :-D |
Citaat:
Ik heb DS9 en TNG + all 10 films op dvd. + wat boeken van de DS9 relaunch serie |
Swiebertje!
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Om mijn portefeuille terug te vullen zal ik maar snel de Ferengis assimileren. :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
IK WIL OPSLAG!! :evil: :evil: :evil: |
Citaat:
Ze verkopen wel een goedkopere versie van TNG (in kartonnen doosje ipv plastiek design ) aan 39 euros in de mediamarkt. Ik dacht TOS aan te kopen maar die prijzen zijn helemaal te gek. dan maar VOY Binnenkort komt TAS mss uit op dvd 8) |
|
Citaat:
TAS komt uit in november en de fans kunnen stemmen of TAS bij de bestaande canon gerekend wordt of niet. http://www.startrek.com/startrek/vie...cle/19596.html Citaat:
Enkel een paar woorden die in ST niet "vertaald" worden. De beste klingonsprekers zijn gewoon taalfanatici en zijn helemaal geen fan van de serie. |
Ik zou al redelijk tevreden zijn met wat inspanningen om de rijke Esperanto cultuur te assimileren. Het is overigens interessant als men in diverse Europese steden komt om vast te stellen dat de invloed van diverse culturen
in het straatbeeld overal een beetje verschillend is. Na een paar generaties is een Noordduitse Turk iets helemaal anders dan een Waalse... Qua assimilatie was de ZDF reeks op Canvas over de "Barbaren", alhoewel intussen wetenschappelijk niet helemaal up to date redelijk interessant. Ik vraag me overigens het verband af tussen de Ghoten en de Ghotische kerken... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be