![]() |
Niek Bergmans ontsnapt
Een man die voor moord veroordeeld is, ontsnapte uit de zwaarbewaakte gevangenis van Brugge.
De 31-jarige Niek Bergmans zou hulp hebben gekregen van buitenaf. Hij liet kompanen een verdacht pakketje afleveren voor de poort van de gevangenis. Daarop kwam de ontmijningsdienst van het leger, Dovo, in actie. Ondertussen wist Bergmans te ontsnappen. Hij is momenteel veroordeeld voor moord en ontsnapte al eerder uit een Zweedse gevangenis waar hij zat voor smokkelen van heroïne. |
Woehahahaha, " De Houdini van Lommel "
|
Citaat:
|
doet niets af van zijn sterke onsnapping uit de Zweedse gevangenis, door een gat van amper 16 cm breed !!! , daarna nog eens hier over een muurtje van 6 meter hoog met behulp van een aantal dunne electriciteit kabels, ge moet toegeven, de mens heeft er wel iets voor over ...
daarbij komt dat er in het 162 jaar bestaan van gevangenis van Tongeren hij de eerste is dat er ontsnapt . respect ! |
Indien het Benallal geweest was, zou het kot te klein zijn ...
Maar inderdaad, je moet het maar kunnen (ik dacht trouwens dat het ook de eerste maal is dat men uit Brugge ontsnapt). 8O |
Hij zat in Brugge omdat er gevaar was dat hij zou ontsnappen. Hoe is het dan mogelijk dat ie daar toch nog de kans toe krijgt? :?
Ik zou zeggen: mest die gast vet zodat hij de volgende keer met zijn klikken en zijn klakken van 7m hoog op zijn bakkes gaat. |
Die kerel heeft allicht een carriere in een circus gemist...
|
Citaat:
|
Is ontsnappen eigenlijk strafbaar ? Iemand ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2. zelfs degenen die na 1/3 vrij kunnen komen, worden vaak na tenminste 1/2 van de straf vrijgelaten; 3. het is inderdaad zo dat men rekening kan houden met een ontsnapping bij beoordeling van een voorwaardelijke invrijheidstelling, maar dat hangt ervan af hoe de onstnapping is gebeurd en wat er tijdens de ontsnapping is gebeurd. 4. Er zijn ontsnappingen die een "normale mens" zijn verstand te boven gaan. Ik heb horen spreken van gedetineerden die uit een gevangenis ontsnapten om zich daarna (dezelfde dag!) bij een andere gevangenis meldden ... Wat doet je daarmee? :? |
Het kan nog erger, zie maar hoe men in Wallonië als geweldenaar penitentiair verlof krijgt...
|
wat gaat het toch goed in den Belziek!
De ene flater na de andere. Proficiat Onkelinx. |
Het moet zijn dat het leven in "Brugge-plage" toch niet zo luxueus is.
Mij zijn nog geen berichten ter ore gekomen van inbraak 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be