Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Vlaams Belang heeft eigen '0110' initiatief (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53744)

Metal Tom 19 juli 2006 09:38

Vlaams Belang heeft eigen '0110' initiatief

Broer Helmut Lotti op Vlaams Belang-feest

BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen strikken voor het partijfeest.
Kurt Lotigiers is de minder succesvolle broer van Helmut Lotti, die zal deelnemen aan de 0110-concerten. In een open brief trok Vlaams Belangkamerlid Francis Van den Eynde begin juli van leer tegen de Gentse zanger Helmut Lotti.

Van den Eynde vond de deelname van Lotti aan het festival voor verdraagzaamheid en tegen racisme op 1 oktober een provocatie van een miljoen Vlamingen. Hij toonde zich ook verbaasd dat net Helmut Lotti met zijn Vlaams-nationaal verleden aan het concert deelneemt.

De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro. De bekendste namen zijn Frank Galan, voormalig Eurivisiesongfestivalkandidate Vanessa Chinitor, Salim Seghers en Danny Fabry. Ook Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke Taelman en Frank Valentino treden op.

Ik stel voor dat we deze artiesten een brief schrijven waarin we ze waarschuwen dat hun platenverkoop kan dalen en dat er onder hun fans ooK niet-VB'ers zitten. Verder moeten we zeker hun gastenboeken bombarderen met haatberichten. Kan er iemand ook even in het verleden van deze mensen graven om te zien of we geen smeuïge details uit hun context kunnen rukken?

gm10 19 juli 2006 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom (Bericht 1826774)
Broer Helmut Lotti op Vlaams Belang-feest

BRUSSEL - Een maand voor de 0110-concerten organiseert Vlaams Belang het partijfeest 24 uur van Vlaams Belang in Antwerpen. Volgens de krant De Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen strikken voor het partijfeest.
Kurt Lotigiers is de minder succesvolle broer van Helmut Lotti, die zal deelnemen aan de 0110-concerten. In een open brief trok Vlaams Belangkamerlid Francis Van den Eynde begin juli van leer tegen de Gentse zanger Helmut Lotti.

Van den Eynde vond de deelname van Lotti aan het festival voor verdraagzaamheid en tegen racisme op 1 oktober een provocatie van een miljoen Vlamingen. Hij toonde zich ook verbaasd dat net Helmut Lotti met zijn Vlaams-nationaal verleden aan het concert deelneemt.

De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro. De bekendste namen zijn Frank Galan, voormalig Eurivisiesongfestivalkandidate Vanessa Chinitor, Salim Seghers en Danny Fabry. Ook Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke Taelman en Frank Valentino treden op.

Ik stel voor dat we deze artiesten een brief schrijven waarin we ze waarschuwen dat hun platenverkoop kan dalen en dat er onder hun fans ooK niet-VB'ers zitten. Verder moeten we zeker hun gastenboeken bombarderen met haatberichten. Kan er iemand ook even in het verleden van deze mensen graven om te zien of we geen smeuïge details uit hun context kunnen rukken?

Ik stel voor dat je probeert om eens niet kinderachtig te zijn. En om de mening van een andere, zelfs een zanger of vlaams behanger, te respecteren.

ilfalco 19 juli 2006 09:42

Wat een onzin ... de 24 uur van het Vb stonden al veel langer vast voor barman met z'n haatcampagne kwam. En wat gaat links nu doen ..; zoals bijd e stragers de artiesten die voor het Vb optreden broodroven?

Metal Tom 19 juli 2006 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gm10 (Bericht 1826779)
Ik stel voor dat je probeert om eens niet kinderachtig te zijn. En om de mening van een andere, zelfs een zanger of vlaams behanger, te respecteren.

Sorry maar hier moest ik eens breed glimlachen. Waar mijn post ironisch bedoeld was is de realiteit dat de artiesten die op 0110 optreden van onze vriend Phillipe Dewinter wel degelijk een brief hebben gekregen, dat er wel degelijk dreigboodschappen in gastenboeken zijn verschenen en dat er wel degelijk irrelevate zaken zijn bijgesleurd. Kom mij dus niet leren wat respect is.

PS: in Van Dale online staat een zeer degelijke beschrijving van het woord 'ironie'. De moeite waard!

solidarnosc 19 juli 2006 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco (Bericht 1826781)
Wat een onzin ... de 24 uur van het Vb stonden al veel langer vast voor barman met z'n haatcampagne kwam. En wat gaat links nu doen ..; zoals bijd e stragers de artiesten die voor het Vb optreden broodroven?

Aan de namen op de lijst te zien lijkt het er op dat de meesten al gebroodroofd zijn. ;-)

Amon_Re 19 juli 2006 10:24

Vanessa Chinitor?! Weeral een reden om niet VB te stemmen... Oh well, mischien blaast het wel over, je weet wel, "like the wind"

dejohan 19 juli 2006 10:35

Metal Tom 19 juli 2006 10:37

Eigen folk eerst?

Amon_Re 19 juli 2006 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan (Bericht 1826871)

Hah! Deze is goe ;)

dejohan 19 juli 2006 10:40

Bandit, Nic Caan, Wim Ravell, Elke Taelman en Frank Valentino?
Wauw, de top van de Vlaamse showbizz!
Daar kunnen die onbekende prutsartiesten die op de 0110 affiche staan natuurlijk niet tegen op.

Trouwen, hoe gaan ze het noemen, concert TEGEN verdraagzaamheid?:-D

gm10 19 juli 2006 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom (Bericht 1826798)
Sorry maar hier moest ik eens breed glimlachen. Waar mijn post ironisch bedoeld was is de realiteit dat de artiesten die op 0110 optreden van onze vriend Phillipe Dewinter wel degelijk een brief hebben gekregen, dat er wel degelijk dreigboodschappen in gastenboeken zijn verschenen en dat er wel degelijk irrelevate zaken zijn bijgesleurd. Kom mij dus niet leren wat respect is.

ah kijk dat wist ik nu niet, zie

Citaat:

PS: in Van Dale online staat een zeer degelijke beschrijving van het woord 'ironie'. De moeite waard!
idd, ik ben er fan van!

Distel 19 juli 2006 11:21

Wanneer werd dit concert gepland? Heeft het een politiek doel?

ingenious 19 juli 2006 11:49

Citaat:

De partij klopte aan bij het artiestenbureau Artists4all en boekte een tiental groepen voor een bedrag van zowat 6000 euro.
6000 euro voor die bende? allemaal fin de carrière of zelfs nooit een deftige carrière gehad. die van het vb kunnen zich ook nogal laten afzetten seg. en dat met ons belastinggeld. :(

en de broer van lotti? familieleden van een BV gewoon vragen omdat ze familie zijn? het ruikt zowat naar de traditie in het koningshuis hé, daar krijgt ge ook vanalles obv afstamming. :shock:

ingenious 19 juli 2006 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 1826954)
Wanneer werd dit concert gepland? Heeft het een politiek doel?

het wordt georganiseerd door een politieke partij en het gaat door in de maand van de verkiezingen. wat zou het doel anders zijn?

Distel 19 juli 2006 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingenious (Bericht 1827012)
het wordt georganiseerd door een politieke partij en het gaat door in de maand van de verkiezingen. wat zou het doel anders zijn?

Het gaat om een partijfeest, geen publiek evenement zoals 0110.

dejohan 19 juli 2006 11:59

Ik vind dit eigenlijk wel zwaren afgang ze. Het enige waar ze mee kunnen afkomen zijn vijfderangs artiesten. En dan moeten ze er nog voor betalen ook.

Nynorsk 19 juli 2006 11:59

dat wordt een knalfeest :cheer:

solidarnosc 19 juli 2006 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan (Bericht 1827032)
Ik vind dit eigenlijk wel zwaren afgang ze. Het enige waar ze mee kunnen afkomen zijn vijfderangs artiesten. En dan moeten ze er nog voor betalen ook.

Tja, misschien is dit een doelbewuste keuze om duidelijk te maken dat het "regime" hen wil pakken en de martelaar te spelen maar dat ze er gewoon niet meer geld voor wensen voor vrij te maken. 6000€ en dat voor een partij met miljoenen in hun kassen. Ik weet het niet. Het contrast met het ander concert kon niet groter zijn.

gm10 19 juli 2006 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan (Bericht 1827032)

heeft die Vanessa Chinitor trouwens ooit niet deelgenomen aan het Eurovisie-festival voor Belgie?

Supe®Staaf 19 juli 2006 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom (Bericht 1826774)
Volgens de krant De Morgen heeft de partij ondermeer Salim Seghers, Wim Ravell, Frank Galan, Vanessa Chinitor, Danny Fabry, Frank Valentino en Kurt Lotigiers kunnen strikken voor het partijfeest.

Welwelwel........
Wie we daar allemaal hebben.......

Tweemaal 'een broer van'........
Frank Galan=Frank Van Molle=broer van Herman.
Kurt Lotigiers=broer van Helmut Lotti.

Die zijn verdikkeme nog dichter familie dan de VB-tantes van Hans Van Temse de Antwerpse killer en Patrick Janssens de Antwerpse burgervader.

Schoon volk.
:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be