![]() |
Atlas Shrugged
Van Rand gaat verfilmd worden 8)
Angelina Jolie zou Dagny spelen. Niet echt bon, want Jolie heeft wel niets van Dagny weg. :? |
Tjee, Brad zou zelf ook meedoen. Dat wordt een knaller van een trilogie.
![]() ![]() Proud sierder of lombas' bookecast since 2004. |
De bijbel van de Libertariërs?
Waarover gaat het? |
Citaat:
Het gaat over treintjes. Je kan de uitgebreide uitleg lezen op wikipedia. Het boek is voor een tiental euro te verkrijgen in de betere boekhandelaar (in het Engels of andere vreemde taal), en is tamelijk lijvig (een duizendtal bladzijden, als ik me niet vergis). |
As of September 29, 2007, IMDb.com lists the film as being "Back in development".
8-) |
Ik ben daar eigenlijk niet echt enthousiast over.. :|
|
Dagny heeft gewoon geen dikke lippen en is geen opgeblazen-borsten pseudo-latino chick. Amen en punt uit.
|
ze is wel geil.
|
angelina hé, die andere ken ik niet.
|
Citaat:
maar angelina jolie kan ook nog wel. |
Ik kan hier ook een commentaar plaatsen. maar ik ga dat eens lekker niet doen.
|
Citaat:
|
ongelooflijk
|
Citaat:
|
De film is al een tijdje uit - De rol van Dagny wordt vertolkt door Taylor Shilling. ;-)
En dat is deze schone. |
Citaat:
Zal zeker kijken, als historicus, om te zien hoe de meest lullige fantasie uit de 20ste eeuw, vandaag een grappig anachronisme blijkt te zijn. |
Citaat:
|
Ziet er een beetje slaapverwekkend low-budget uit.
Jammer. |
Ik ben geen regisseur, maar het lijkt me ook geen boek dat zich makkelijk laat verfilmen.
|
Ik zie Atlas Shrugged wel vaak in boekenkasten staan bij kenissen, maar niemand van hen heeft het effectief gelezen. Het is zo'n must-have-but-never-read, zoals ook Hugo Claus' Verdriet van België.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be