![]() |
Hersenen en de koninklijke familie
Quote van de dag
![]() Onderzoek heeft aangetoond dat tweetalige kinderen minder hersenactiviteit nodig hebben om dezelfde taak uit te voeren dan eentalige kinderen Koning Albert haalt zijn stokpaardje, talenkennis, boven in zijn 21-julitoespraak" Hoe moet ik dat interpreteren ? Dat het beter is om je hersenen minder te laten werken(= minder hersenactiviteit) ??? Dan bedoelt hij misschien dat zijn kinderen en zijn vrouw een enorme hersenactiviteit ontplooien..... In welke taal zou hij dat aan zijn vrouw hebben uitgelegd..... ? |
Nog een vraagje is de toespraak van de koning eigenlijk juist hetzelfde in Vlaanderen als in Wallonie ?
|
Wie heeft het onderzoek gedaan?
Heeft Bébert een autovivisectie gedaan? Is uw titel geen "contradictio in terminis"? |
Citaat:
|
Citaat:
Om onze hersenen te sparen...... ???? |
Citaat:
goe gezien.... |
Citaat:
België is meertalig, probeer dat een keer te begrijpen. |
Citaat:
Ik heb geen boodschap aan de koning zijn (grote..) boodschap... |
Ik wist niet dat er een verband bestond tussen die beiden.
|
Citaat:
|
Ik zal niet kijken, maar ik las die quote op vrt.net en ik dacht dat hij het over het IQ gehalte van zijn directe omgeving had...
of zouden die zich beschouwen als perfect tweetaligen.... WHOEEEEHAAAA LOL heel veel LOL... |
Citaat:
|
Citaat:
Om het met de woorden van Ruben Cottenjé te zeggen: Iedere lagere school dag om dag in de twee landstalen zou moeten lesgeven, op die manier spreekt gans België binnen x-aantal jaar perfect Nederlands en Frans. Dat impliceert niet alleen vooruitgang voor België maar tevens voor iedere Burger want per taal men spreekt meer mens men wordt. De vrouw van le roi, en wat hij samen met haar op de wereld neerpootte, lijkt de lagere school echter te hebben gemist.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De royale familie lijkt me niet echt symbool te staan ter bevestiging van bovenstaande theorie....:-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be