![]() |
Vlaamse Leeuwen zijn roofdieren
Mag dit gezegd worden?
Mag men de hele Vlaamse bevolking als een leeuw, het grootste en meest gevreesde roofdier bezien of er zelfs gelijk mee stellen? Mag men ook zeggen de Vlamingen zijn kuddedieren? Op straf van levenslange verbanning ga ik daar nu een poll over houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het CGKR kan de pot op wat mij betreft.
Waren Vlamingen maar roofdieren dedju... |
De Vlaming is een kuddedier, net zoals alle andere mensen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei ik dacht dat roofdieren een slechte term was.... amai den Belien zal het graag horen... hij hemelde ze op verdorie...
|
Wat voor onzin is dit nu weer. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oei, de CGKR:shocked!: :shocked!: :shocked!: |
roofdieren natuurlijk, alle Europeanen zijn roofdieren. Niets voor niets noemt men onze kultuur de faustische kultuur
Er zijn ook zwakkelingen. Die plooien zich naar alles wat men hen oplegt |
onzin topic
|
Ben het met alle drie de keuzen niet eens!
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebt ge ooit al één leeuw een prooi zien najagen. Een leeuw 'denkt' slechts aan drie dingen: slapen, vreten (van de prooien door leeuwinnen aangebracht) en neuken. Dat sommige vlamingen hetzelfde denken geeft je nog niet het recht om alle vlamingen zo te behandelen. |
De Waalse haan is een roofdier.
|
Citaat:
Leeuwen zijn trouwens bang van olifanten en giraffes (kuddedieren die planten eten). Ik ken trouwens geen enkel roofdier dat een kudde olifanten zou durven aan vallen (in normale omstandigheden). |
Citaat:
Zij zijn van nature lui precies zoals Puud het zeg: slapen eten en vrijen. En de vrouwtjes doen de boodschappen en voeden de welpen op. Zo een groep in heel sociaal. En de leeuw straalt een koninklijke waardighei uit en zijn hele voorkomen. Wordt niet voor nix koning der dieren genoemd. Het zijn van nature niet zo wreedaarddige dieren. Maar een leeuw zal wel zijn gebied verdedigen vooral tegen die kamelendrijvers met hu rare geloof. En dan ist oppassen geblazen als hij getergd wordt:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be