Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijpolitiek en stromingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=8)
-   -   Garry Hagger bedreigd (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53827)

baarle 22 juli 2006 11:31

Garry Hagger bedreigd

Uit De Standaard van 22 juli:

Citaat:

Slecht voor de carrière

Garry Hagger treedt niet meer op op partijfeesten van Vlaams Belang. Drie jaar geleden deed hij dat nog wel, maar dat bleek slecht voor zijn carrière. ,,Ik heb daar veel problemen mee gehad. De dagen na dat concert stond het gastenboek op mijn website vol met negatieve kritiek. En de periode daarna werd ik minder geboekt. Ik stel me voortaan democratisch op'', aldus Hagger in Het Laatste Nieuws . ,,Het heeft veel moeite gekost om mijn naam te zuiveren, ik wil het nu liefst zo weinig mogelijk over die hele affaire hebben.''

ilfalco 22 juli 2006 11:32

tja dat is dan wat men noemt beroepsverbod...

PAJOT 22 juli 2006 11:33

ach, hij heeft het niet slecht bedoeld tenminste ... de druk moet immens zijn geweest

garfield 22 juli 2006 12:23

laffe PC'ers
Garry toch bedankt. 8)

ilfalco 22 juli 2006 12:33

Nu is het wachten op de volgende ...

C uit W 22 juli 2006 13:34

Het VB werd al gelijk gesteld met Het Absolute Kwaad omdat ze een brief schreven naar de mensen die meedoen aan de anti-vb optredens van 0110, maar artikels zoals deze vinden we enkel ergens in kleine berichtjes op pagina zoveel in een hoekje weggestoken.
Nochtans veel erger.

Knuppel 22 juli 2006 13:52

Citaat:

"Ik stel me voortaan democratisch op'', aldus Hagger in Het Laatste Nieuws
Juist, ja....
Democratisch....

Everytime 22 juli 2006 13:58

Garry Hagger heeft alvast zijn allermooiste beslissing genomen.:lol:

Duvelke 22 juli 2006 14:10

mja, dit vind ik toch ook wel erg hoor
ik ben niet voor het VB, maar toch. Iedereen heeft de keuze om op wie dan ook te stemmen. Ik denk ook niet dat het wil zeggen omdat Garry voor het VB wil optreden dat hij ook een VB'er is e.. Dus die bedreigingen vind ik beneden alle peil.

Knuppel 22 juli 2006 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 1831441)
Garry Hagger heeft alvast zijn allermooiste beslissing genomen.:lol:

Gedwongen beslissingen zijn nu eenmaal altijd de allermooiste geweest in dit corrupte koninkrijkje, hé?

solidarnosc 22 juli 2006 14:25

Allé. Artiesten die negatieve commentaar krijgen van hun fans om dingen die ze doen/niet doen worden gebroodroofd. Vind ik maar kort door de bocht. Mogen fans hun gedacht niet zeggen. Ten andere. Artiesten die meedoen aan het concert van Barman kregen ook negatieve reacties. So what.

Knuppel 22 juli 2006 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 1831492)
Allé. Artiesten die negatieve commentaar krijgen van hun fans om dingen die ze doen/niet doen worden gebroodroofd. Vind ik maar kort door de bocht. Mogen fans hun gedacht niet zeggen. Ten andere. Artiesten die meedoen aan het concert van Barman kregen ook negatieve reacties. So what.

Gaat het hier om 'negatieve' reacties van de 'fans' of om bedreigingen en broodroof?

Overigens gelooft elk dictatoriaal regime tot het bittere einde dat het eeuwig aan de macht zal blijven....
So what?

gm10 22 juli 2006 14:54

En dat noemen jullie dus "bedreigd". Pathetisch.

Rudy Van Nespen 22 juli 2006 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 1831492)

Het gaat hem hier niet zozeer over 'negatieve reacties' van fans, maar eerder over de terugval van boekingen na een optreden voor het VB.
Het is bedroevend dat men niet meer voor eender wie mag optreden.
Nu ja, als je voor de rechtervleugel van het politieke spectrum opteert, mag je er zeker van zijn dat je de tegenwerking van het linkse establishment mag verwachten. Anderzijds is het vooral bedroevend op welke laag-bij-de-grondse manier links deze tegenwerking interpreteert: demonisering, broodroof, censuur, etc...

solidarnosc 22 juli 2006 15:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen (Bericht 1831549)
Het gaat hem hier niet zozeer over 'negatieve reacties' van fans, maar eerder over de terugval van boekingen na een optreden voor het VB.
Het is bedroevend dat men niet meer voor eender wie mag optreden.
Nu ja, als je voor de rechtervleugel van het politieke spectrum opteert, mag je er zeker van zijn dat je de tegenwerking van het linkse establishment mag verwachten. Anderzijds is het vooral bedroevend op welke laag-bij-de-grondse manier links deze tegenwerking interpreteert: demonisering, broodroof, censuur, etc...

90% van de optredens dat dit soort artiesten afwerken worden georganiseerd door wijkcomités en meer van dat en die zijn echt niet bezig met dit soort spelletjes. Tenzij u denkt dat de duivenmelkersbond van Poelkapelle etc... ook onderdeel uitmaakt van dat links establishment. ;-)

Duvel 22 juli 2006 15:17

ja joeng daar noemde nu ene: den duivenmelkersbond van Poelkapelle , linkser als die mannen en ge valt van den aardbol

solidarnosc 22 juli 2006 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Duvel (Bericht 1831574)
ja joeng daar noemde nu ene: den duivenmelkersbond van Poelkapelle , linkser als die mannen en ge valt van den aardbol

Ik denk zowieso dat je van de aardbol valt als je verder rijdt dan Poelkapelle. ;-)

drosophila 22 juli 2006 15:23

Let er vooral op hoe "negatieve kritiek" (De Standaard) ineens "bedreigd" (baarle) wordt.
Dat zegt weer alles over de intellectuele eerlijkheid van poster dezes.

baarle 22 juli 2006 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door drosophila (Bericht 1831583)
Let er vooral op hoe "negatieve kritiek" (De Standaard) ineens "bedreigd" (baarle) wordt.
Dat zegt weer alles over de intellectuele eerlijkheid van poster dezes.

Vergeleken met het gehuil dat opsteeg in de media en op dit forum toen De Winter wat kritiek had op Laura Lynn, is mijn reactie maar klein bier, nietwaar. En Lotti, Tura en Lynn werden dan nog helemaal niet gebroodroofd.

U hanteert dus duidelijk twee maten en twee gewichten naargelang de politieke kleur van de organiserende instantie, en dat zegt weer alles over uw intellectuele eerlijkheid.

gm10 22 juli 2006 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door baarle (Bericht 1831648)
Vergeleken met het gehuil dat opsteeg in de media en op dit forum toen De Winter wat kritiek had op Laura Lynn, is mijn reactie maar klein bier, nietwaar. En Lotti, Tura en Lynn werden dan nog helemaal niet gebroodroofd.

U hanteert dus duidelijk twee maten en twee gewichten naargelang de politieke kleur van de organiserende instantie, en dat zegt weer alles over uw intellectuele eerlijkheid.

dus u geeft graag toe dat de enige politici die naar artiesten uithaalden bij de VB zitten

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be