![]() |
Regering verhoogt koopkracht
Eens effe kijken naar de nieuwe cadeautjes wat aangekondigt zijn:
- De schoolpremie: 50 tot 70 Euro/Jaar Kostprijs: 87,6 miljoen Euro (uitbetaling met het kindergeld) Aangezien ik geen kinderen heb is mijn rendement dus: 0 Euro - De jobkorting: 20 tot 30 Euro/Jaar Kostprijs: 74 miljoen Euro (direct verrekend door kleinere afhouding op het loon, begin december) Hier val ik dus in de prijzen: 20 a 30 Eurootjes!! - De laagste pensioenen: 60 tot 90 Euro/Jaar Kostprijs: 4,7 miljoen in 2006, 57 miljoen vanaf 2007 (vanaf 1 december) Ik heb nog steeds geen pensioen, dus 0 Euro rendement Samengevat: Mijn koopkracht gaat dit jaar omhoog met het ongelooflijke bedrag van 30 Euro.. MAAR Ik heb dit jaar wel 150 Euro méér belastingen mogen betalen dus mijn feitelijke koopkrachtverhoging is .. -120 Euro! Een verhoging van de koopkracht aankondigen om de feitelijke verlaging ervan te verdoezelen? Dank u Verhofstadt voor alweer een hoop nonsens :twisted: |
regeringen verhofstadt
1/ liegen 2/ bedriegen 3/ ontkennen 4/ goto 1 |
Citaat:
Maar helaas: goto 1 |
Citaat:
Geen enkele partij is eerlijk genoeg om in haar programma te zetten: "Wil u iets? Werk er dan voor en spaar genoeg." |
ach jongens,
wie niet rijk getrouwd is of heeft geërfd, zal arm werken tot hij sterft. |
Citaat:
"Wie een gat heeft in zijn broekzak" "altijd een gat in zijn broekzak " ;-) Mijn bompa zegde dit altijd omdat hij arm geboren was. |
Citaat:
|
Citaat:
weet je wat ben da al een paar jaar vanplan , maar moet da eerst kunnen betalen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen belastingen meer van mij in die vergeetput. |
Citaat:
|
Citaat:
|
USA: tenminste een land om fier op te zijn en vrede te nemen met belatingen
UAE: 0 belatingen (next step) Laat gie, bart, freya de polensocster, en den baard hier hun leugens maar afsteken De uitgespaarde belastingen kan ik naar eigen goeddunken driedubbel doneren aan partijen en verenigingen naar keuze :twisted::twisted::twisted::twisted: |
Citaat:
Geen Verhofstadt die ernaar kraait... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be