Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   België geannexeerd door Roemenië (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53842)

zorroaster 23 juli 2006 00:40

België geannexeerd door Roemenië

Ik dacht dat er iets mankeerde met mijn TV-scherm gisteren, maar op één van de foto's die Patriot zo vriendelijk hier postte zag ik mijn eerdere waarneming bevestigd: De 21e juli werd boven Brussel door onze dappere jongens van de luchtmacht de Roemeense en niet de Belgische vlag gevormd. Zit binnenkort Albertescu I op de troon en gaan de BUB'ers zich verzetten tegen het Transsylvaanse separatisme?

Wie mij niet gelooft, kijk zelf maar even:

Deze drie kleuren werden getoond: Zelfs een hardnekkige daltonist moet toegeven dat het hier om een roos-rood, geel en blauw kleurtje gaat.

Is dit de fiere Belgische tricolore? Nee, dit vaan is immers ZWART-geel-rood:

Maar welke kleurencombinatie komt wel overeen met wat onze vliegeniers boven de hoofdstad vormden? Kijk eens hier: De officiële vlag van de Roemeense republiek:

Keats 23 juli 2006 10:31

Maar de rest van je tijd besteed je hoop ik wel nuttig>?

Het is duidelijk dat de zwarte rook iets te dun was en slecht contrasteerde met de strakke blauwe lucht. Het is alleen maar vanzelfsprekend dat je dan dit effect krijgt. Moet je hier nou een topic over beginnen?

ericferemans 23 juli 2006 10:33

Het is een stunt van Leterme om zijn toekomstig premierschap aan te kondigen.

Hans1 23 juli 2006 10:41

Luchtige topic.;-)

Zoals gezegd vind ik de Roemeense vlag de allermooiste. De Belgische de tweede mooiste. Maar wij hebben dat blauw niet nodig, want dat zit in de Europese vlag.;-)

Jozef Ostyn 23 juli 2006 10:44

Verdorie, moeten wij nu allemaal Roemeens leren?

Jong N-VA'er 23 juli 2006 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster (Bericht 1832486)
Ik dacht dat er iets mankeerde met mijn TV-scherm gisteren, maar op één van de foto's die Patriot zo vriendelijk hier postte zag ik mijn eerdere waarneming bevestigd: De 21e juli werd boven Brussel door onze dappere jongens van de luchtmacht de Roemeense en niet de Belgische vlag gevormd. Zit binnenkort Albertescu I op de troon en gaan de BUB'ers zich verzetten tegen het Transsylvaanse separatisme?

Wie mij niet gelooft, kijk zelf maar even:

Deze drie kleuren werden getoond: Zelfs een hardnekkige daltonist moet toegeven dat het hier om een roos-rood, geel en blauw kleurtje gaat.

Is dit de fiere Belgische tricolore? Nee, dit vaan is immers ZWART-geel-rood:

Maar welke kleurencombinatie komt wel overeen met wat onze vliegeniers boven de hoofdstad vormden? Kijk eens hier: De officiële vlag van de Roemeense republiek:

Ik dacht al dat onze TV kapot was, maar ik had het dan toch ook gezien:?

Patriot! 23 juli 2006 12:28

k&k

solidarnosc 23 juli 2006 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er (Bericht 1832885)
Ik dacht al dat onze TV kapot was, maar ik had het dan toch ook gezien:?

Moest ik u zijn zou ik me meer zorgen maken over de vraag hoe ze zo'n leeuw in de lucht moeten trekken want zonder dit vraagstuk opgelost te hebben kan er van Vlaamse zelfstandigheid geen sprake zijn. ;-)

garfield 23 juli 2006 12:55

zou pas geestig zijn moesten ze het rood vergeten :lol:

Bob 23 juli 2006 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 1832999)
Moest ik u zijn zou ik me meer zorgen maken over de vraag hoe ze zo'n leeuw in de lucht moeten trekken want zonder dit vraagstuk opgelost te hebben kan er van Vlaamse zelfstandigheid geen sprake zijn. ;-)

Och, tegenwoordig zijn alle foto's toch fake, wegens bewerkt. Dus om op een foto een leeuw in de lucht te toveren, zal wel geen probleem zijn.

Jong N-VA'er 23 juli 2006 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc (Bericht 1832999)

Voor mij hoeft zoiets niet hoor. Trouwens, kan je hetzelfde zeggen voor de stars en stripes van de VS. Of gewoon geel en zwart trekken zoals ze dus in de VS rood, wit en blauw wel eens durven doen.

CHW 24 juli 2006 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door garfield (Bericht 1833022)
zou pas geestig zijn moesten ze het rood vergeten :lol:

Is ooit al gebeurd. Toen waren er maar drie vliegtuigen en de rode spuitbus haperde... Sindsdien zijn er altijd zes vliegtuigen :-P.

Nick_ 25 juli 2006 07:58

Oei, wie weet worden we wel overrompeld door een islamitische invasie vanuit Tsjaad.

Kijk maar naar hun vlag.

;-)

maddox 25 juli 2006 13:01

Ik zou dan eerder een Bulgaarse overheersing verwachten. En wel hierom

http://nl.wikipedia.org/wiki/Simeon_Sakskoburggotski

garfield 25 juli 2006 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHW (Bericht 1834405)
Is ooit al gebeurd. Toen waren er maar drie vliegtuigen en de rode spuitbus haperde... Sindsdien zijn er altijd zes vliegtuigen :-P.

:lol: toen zat het spel zeker op de wagen

lombas 25 juli 2006 18:04

Naar mijn mening is dit de mooiste vlag;

Op de voet gevolgd door;

Alleen en dan als derde;

Hoewel ik ze net dat iets te gecompliceerd vind.

Jazeker 25 juli 2006 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CHW (Bericht 1834405)

:lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be