![]() |
Hitte
Hier binnen is het 29.5°, en dat zal morgen nog warmer worden. Wat doen jullie om de hitte te verdrijven?
|
tonnen water zuipen
|
ramen wagenwijd open zetten
|
weinig kleren dragen
|
Ramen en deuren dichthouden en dan de verwarming zo hard mogelijk zetten. Als je hem na een paar uur uitzet en de ramen opendoet, zul je zien dat het heerlijk afkoelt....
|
Citaat:
|
Gewoonweg genieten!!!
|
-De vensters opzetten en de gordijnen dichthouden(zodat de zon niet binnekomt).
-Veel drinken. -Hopen dat het snel winter wordt(en liefst een waarin het Siberisch koud wordt) |
Citaat:
Citaat:
|
Blazen...
|
zwemmen
|
Citaat:
|
Kop naast ventilator.
|
Op mijn werk 34°C en deze middag op een dienst zonder ventilatoren, met als slotsom 41°C.
En neergaan. Ik voelde mijn hart vreemd doen en mezelf helemaal verslappen. Gelukkig is mijn leuze "festina lente" met de nadruk op "lente". |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
even het verloop van mijn dag schetsen zie :
's ochtends : fruit eten Voorlopig beperkt zich dat tot bessen (witte, rode, zwarte, blauwe en japanse), aardbeien, stekelbezen, vijgen van 8:00 tot 12:00 : paletten uiteenhalen , goed brandhout voor in de winter als het koud is ;-) middag : rust en dîner 13:00 - 19:00 : fietstocht gemaakt . En nu weer rusten en straks nog een avondwandeling en dan zoek ik verkoeling in onze vijvers . |
Citaat:
|
de innerlijke mens versterken met het drinken van kriek.
luisteren naar de verzamelCD van Armand (supertips van de week: 'hasjiesman', 'zomer in de lage landen') gelezen: voormiddag: beknopte visie van F. Nietzsche op de mens en het christendom namiddag: geschiedenis der germaansche volksverhuizingen t.e.m het rijk van karel de grote. straks: een kameraad opzoeken, eventueel een terraske doen |
werken in den bouw in de vlakke zon ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be