![]() |
Onafhankelijk weekblad gevraagd
Wanneer gaat er eindelijk eens een niet politiek getint leesbaar weekblad op Vlaanderen losgelaten worden?
Ik heb net de Humo na 15 jaar buitengesmeten en werd stilaan hun kleuterachtige piskakfluithumor, hun zeer 'objectieve' reportages, hun favoriete artiestjes, enz... kotsbeu. Waar blijft dat echte onafhankelijke weekblad waar ik veel mensen naar hoor hunkeren.( ik neem Humo want er is niks anders- publiek) En dus geen pulp stijl P, geen nepintelect stijl Knack aub. |
Citaat:
|
wie leest er nu weekbladen? :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als talenkennis niet te veel gevraagd is, is er absoluut voldoende aanbod van allerhande tijdschriften. Het maken van een bepaald soort kwaliteit in Vlaanderen lijkt moeilijk .. omdat er geen markt voor is. Er was eens een poging om een "Rechts" opinieweekblad uit te geven (ik ben de naam even kwijt), maar dat ging vlugger ter ziele dan men voor mogelijk hield. Nu schijnt het inlassen van pro VB artikels in een of ander blootblad succesvol te zijn..
persoonlijk zou ik er mijn geld niet op inzetten. Als het absoluut nederlandstalig moet zijn vind je allicht diverse opiniebladen in Nederland. Een goed idee voor een weekblad zou allicht zijn om een dergelijk blad van voldoende "Vlaamse" feedback" te voorzien zodat het een Groot-Nederlands publiek kan aanspreken.. (Misschien is de tijd nog niet rijp voor dergelijke experimenten). Op gebied van vrouwenbladen is de integratie tussen Noord en Zuid toch schijnbaar al wat verder.. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de humo vind ik ook goed, vooral deze week met de vluchtelingen die door mexico naar amerika pendelen en hoe dat in zijn werk zit. Veel politie wordt daar omgekocht, heel veel! Feitelijk allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben dus pro corruptie. Moest ik een flik zijn zouden mijn handjes altijd openstaan! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be