Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Voor een overzichtelijk en prettig forum: enkele regels (https://forum.politics.be/showthread.php?t=5392)

FMisplon 27 augustus 2003 13:10

Het is hier de voorbije maanden een bijzonder drukke bedoening geworden. Om het forum toch zo overzichtelijk mogelijk te houden hebben wij het forum onderverdeeld in diverse subsecties.
Dergelijke structuur heeft echter geen zin, indien iedereen toch maar lukraak zijn berichten post in een willekeurig forum. Daarom vraag ik jullie, met aandrang, om nieuwe topics in het gepaste forum te plaatsen. Dit komt de duidelijkheid alleen maar ten goede.
Verder zou ik er ook willen op aandringen om geen tientallen topics te openen over eenzelfde thema.
Ik hoop alvast op jullie medewerking. Indien jullie in de toekomst toch nog topics opmerken die in een verkeerd forum staan of waarvan er al meerdere topics bestaan, geef dan even een seintje aan onze moderatoren ofwel via een privéberichtje, ofwel via een mail, of meld het bericht gewoon effen aan, met motivering, via een druk op blauwe knop.

Alvast bedankt!

Tantist 27 augustus 2003 15:20

Hey Freeke...

Niet hypocriet doen he, je hebt zelf dit onderwerp in ELKE categorie geopend... :wink:

FMisplon 27 augustus 2003 16:16

Héhé klopt...maar k' zen dan ook forumgod hé :-)
Ik plaats dit in elk forum (behalve de fora waar je een lidmaatschap voor nodig hebt) omdat iedereen het zeker zou gezien hebben... sommige mensen lopen bijv. eerst communautaire discussies binnen ipv binnenland hé.

Het Skill Effect 27 augustus 2003 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Hey Freeke...

Niet hypocriet doen he, je hebt zelf dit onderwerp in ELKE categorie geopend... :wink:

:lol: :lol:

merel 28 augustus 2003 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon
Héhé klopt...maar k' zen dan ook forumgod hé :-)
Ik plaats dit in elk forum (behalve de fora waar je een lidmaatschap voor nodig hebt) omdat iedereen het zeker zou gezien hebben... sommige mensen lopen bijv. eerst communautaire discussies binnen ipv binnenland hé.

Jep, ik heb het zelfs eert bij koetjes en kalfjes gezien.
En nee, ik start niet hier, ik begin gewoon onderaan.

Het Skill Effect 6 september 2003 13:23

Van koetjes komen kalfjes !!!!!!

(Dat mag ik hier toch ook posten, niet?) :lol: :silly:

Aangebrande Phönix 6 september 2003 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chill

En omgekeerd.

Het Skill Effect 6 september 2003 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chill

En omgekeerd.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Eduard Khil 20 juli 2017 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FMisplon (Bericht 189702)
Het is hier de voorbije maanden een bijzonder drukke bedoening geworden. Om het forum toch zo overzichtelijk mogelijk te houden hebben wij het forum onderverdeeld in diverse subsecties.
Dergelijke structuur heeft echter geen zin, indien iedereen toch maar lukraak zijn berichten post in een willekeurig forum. Daarom vraag ik jullie, met aandrang, om nieuwe topics in het gepaste forum te plaatsen. Dit komt de duidelijkheid alleen maar ten goede.
Verder zou ik er ook willen op aandringen om geen tientallen topics te openen over eenzelfde thema.
Ik hoop alvast op jullie medewerking. Indien jullie in de toekomst toch nog topics opmerken die in een verkeerd forum staan of waarvan er al meerdere topics bestaan, geef dan even een seintje aan onze moderatoren ofwel via een privéberichtje, ofwel via een mail, of meld het bericht gewoon effen aan, met motivering, via een druk op blauwe knop.

Alvast bedankt!

niet te hoog van den toren blazen hé, je hebt nog niet eens duizend posts op dit forum

Dadeemelee 20 juli 2017 19:46

https://www.youtube.com/watch?v=GqMNUPx3MJM

Eyjafjallajökull 20 juli 2017 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8493827)
niet te hoog van den toren blazen hé, je hebt nog niet eens duizend posts op dit forum

Dat ie zijn eigen forum begint hé !

Dadeemelee 20 juli 2017 20:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8493839)
Dat ie zijn eigen forum begint hé !

Hij had ook naar de unief in Gent kunnen gaan.

Eyjafjallajökull 20 juli 2017 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8493860)
Hij had ook naar de unief in Gent kunnen gaan.

Allemaal niet gebeurd...

14 verloren jaren !

Dadeemelee 20 juli 2017 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8493872)
Allemaal niet gebeurd...

14 verloren jaren !

Al bij al heeft hij waarschijnlijk een goede keuze gemaakt. Leuven is een cultureeel hoogstaande stad.

In Gent was hij toch maar 14 keer poepeloere zat geweest op de Gentse Feesten en misschien zelfs sos geworden.

Tavek 20 juli 2017 23:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8493902)
Al bij al heeft hij waarschijnlijk een goede keuze gemaakt. Leuven is een cultureeel hoogstaande stad.

In Gent was hij toch maar 14 keer poepeloere zat geweest op de Gentse Feesten en misschien zelfs sos geworden.

In gent zat hij nu al in de raad van bestuur van een intercommunale.

Eyjafjallajökull 23 juli 2017 07:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8493902)

Wie zegt dat hij naar Leuven is gegaan ?

Dadeemelee 23 juli 2017 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8494952)
Wie zegt dat hij naar Leuven is gegaan ?

Van Koolskamp naar Leuven? Inderdaad het is twijfelachtig dat hij gegaan is. Waarschijnlijk heeft hij de trein genomen (sos) of de auto (milieuvervuiler). :-P

ViveLaBelgique 23 juli 2017 10:19

Dergelijke inbussleutels kosten 1.99,- €. Als je gebruikt om een vijs los te vijzen die nogal vast blijken ze gemaakt te zijn van boetseerklei.

Ik heb ook degelijke sleutels van een duurdere doe-het-zelf-zaak maar die kosten bijna 10x meer.

Hoe kan je zien dat een legering van werkmateriaal degelijk is ?

Hypochonder 23 juli 2017 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8493827)

Kalm aan tegen FMispelmong he

Eduard Khil 23 juli 2017 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8495021)

Dergelijke inbussleutels kosten 1.99,- €. Als je gebruikt om een vijs los te vijzen die nogal vast blijken ze gemaakt te zijn van boetseerklei.

Ik heb ook degelijke sleutels van een duurdere doe-het-zelf-zaak maar die kosten bijna 10x meer.

Hoe kan je zien dat een legering van werkmateriaal degelijk is ?

:offtopic:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be