Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Zwart parkeren kan vanaf nu (https://forum.politics.be/showthread.php?t=53946)

duveltje382 26 juli 2006 15:54

Zwart parkeren kan vanaf nu

Zin of onzin?
Ik vind het alvast goed gevonden

http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=2599

Duvelke 27 juli 2006 00:34

ja idd, 8 euro is een stuk goedkoper dan 125€ (of hoeveel kost het wel niet?)

duveltje382 27 juli 2006 02:24

Het meest rare wat ik op politics.be ooit ben tegengekomen,,twee heel ontschuldige posts gewist?????? Raar Hoe kan ik hier verder over schrijven/praten? Is mss te pikant voor politics ATV vond van niet,is wel en linse zender

Nynorsk 27 juli 2006 06:59

wat is er gewist?
uwe link staat er toch nog ?

baarle 27 juli 2006 09:03

Citaat:

BEDRIJVEN/GEMEENTEN/INTERNET/ GAPA neemt maatregelen tegen website met betalende parkeertickets

ANTWERPEN 26/07 (BELGA) = Het Gemeentelijk Autonoom Parkeerbedrijf Antwerpen (GAPA) neemt aan een aantal maatregelen tegen de website www.parkeerticket.be. Op die website kunnen automobilisten die geen parkeerticket hebben gekocht en een retributiebon achter hun ruitenwisser vinden achteraf alsnog een ticket voor de bewuste dag kopen om aldus de retributiebon te ontlopen.
In een persmededeling zegt GAPA te "betreuren dat dergelijke lucratieve praktijken ertoe bijdragen dat het parkeerbeleid, dat zich richt op een verbetering van de verkeersleefbaarheid van de ganse stad, hierdoor ondermijnd wordt".
Om misbruiken in de toekomst te voorkomen, neemt GAPA een aantal bijkomende maatregelen. Zo worden alle bezwaren op basis van niet-zichtbare tickets voortaan nog nauwkeuriger gecontroleerd. De parkeerwachters zullen ook de instructie krijgen om foto's te nemen van het dashboard. Op lange termijn wordt onderzocht of de parkeertickets kunnen gepersonaliseerd worden door een vermelding van de nummerplaat.
Bovendien neemt GAPA juridische stappen tegen de website omdat het hier om een vorm van oplichting gaat, aldus nog GAPA./.DIA/CLK(TVP) ./. 262144 JUL 06

stropkeuh 27 juli 2006 09:15

Ik parkeer altijd int zwart 8)

Nynorsk 27 juli 2006 09:54

Andere tip: �*l uw parkeerbonnekes op uw dashboard laten liggen. Een collega van mij heeft een heel dashboard vol bonnekes (gekregen van vrienden enzo). Als de parkeerwachter voorbij komt wordt hij geconfronteerd met een hele hoop bonnekes. Gevolg: parkeerwachter geeft op.

Mambo 27 juli 2006 10:01

Citaat:

BEDRIJVEN/GEMEENTEN/INTERNET/ GAPA neemt maatregelen tegen website met betalende parkeertickets

ANTWERPEN 26/07 (BELGA) = Het Gemeentelijk Autonoom Parkeerbedrijf Antwerpen (GAPA) neemt aan een aantal maatregelen tegen de website www.parkeerticket.be. Op die website kunnen automobilisten die geen parkeerticket hebben gekocht en een retributiebon achter hun ruitenwisser vinden achteraf alsnog een ticket voor de bewuste dag kopen om aldus de retributiebon te ontlopen.
In een persmededeling zegt GAPA te "betreuren dat dergelijke lucratieve praktijken ertoe bijdragen dat het parkeerbeleid, dat zich richt op een verbetering van de verkeersleefbaarheid van de ganse stad, hierdoor ondermijnd wordt".
Om misbruiken in de toekomst te voorkomen, neemt GAPA een aantal bijkomende maatregelen. Zo worden alle bezwaren op basis van niet-zichtbare tickets voortaan nog nauwkeuriger gecontroleerd. De parkeerwachters zullen ook de instructie krijgen om foto's te nemen van het dashboard. Op lange termijn wordt onderzocht of de parkeertickets kunnen gepersonaliseerd worden door een vermelding van de nummerplaat.
Bovendien neemt GAPA juridische stappen tegen de website omdat het hier om een vorm van oplichting gaat, aldus nog GAPA./.DIA/CLK(TVP) ./. 262144 JUL 06

Volgens de laatste berichten geven ze u mits een kleine meerprijs zelfs een keuringsverslag van uw wagen. ;-)

Jazeker 27 juli 2006 10:13

Ik moet toegeven dat het origineel gevonden is. Moeten ze parkeren ook maar een beetje betaalbaar maken.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be