![]() |
Gij zult mij drie dagen moeten missen want ik ga drie dagen naar Pukkelpop. Vind iemand dat erg? :wink: :? :( :cry:
|
Citaat:
(lookin' 4 attention?) |
Ik ga morgen 1 dagje naar pukkelpop. :wink:
|
Ik zal zaterdag aanwezig zijn. Patriot, zin om daar de revolutie een beetje te gaan uitdragen? Het is er de plaats voor. ;)
|
:lol:
|
Citaat:
Met je vooroordelen altijd. :p |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht bij "de" revolutie meteen aan "de" revolutie, sorry... |
Pukkelpop en Patriot.... ergens vind ik dat wel goed bij elkaar passen... :wink:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik neem aan dat jij die fase al achter de rug hebt? :wink: |
Citaat:
|
Ik ga niet naar Pukkelpop en ik vind dat totaal niet erg. Maar aan al diegene die wel gaan: amuseer jullie.
|
Citaat:
Vandaar de variant rimpelrock. Op pukkelpop wordt rock gespeeld voor mensen met pukkels op rimpelrock wordt pop gespeeld voor mensen met rimpels. :wink: |
Citaat:
|
Ik vind de affiche dit jaar maar zwak hoor: The foo fighters, beck, Spinvis en dan nog wa redelijken, maar voor de rest.Geef mij maar Werchter
|
PJ Harvey! Massive attack! Eels! Grandaddy! Starsailor! The Datsuns! The Mars Volta! Wire! Pennywise! En uiteraard de beste live band van het moment: de Foo Fighters!
Vind ik toch al ne straffe ze. Ok, het zou beter zijn mocht het allemaal op 1 dag zijn en den helft goedkoper, maar ja. |
Zeker ook Damien Rice en Turin Brakes gaan zien! Super!
|
Eels en starsailor wassek vergeten. Massive Attack is idd een grote naam, maar ik vind ze zcht ni goe.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be