Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
(Bericht 1844754)
Het is een komplot om de roze baletten en de X-files in de doofpot te stoppen. Die pot is trouwens te vinden in het bekende technopolismuzeum
afdeling potten (niet te verwarren met de afeling pannen, of met de bekende "mosselpot" : het gaat el degelijk om de reusachtige "doofpot"
helemaal achteraan in zaal 13. Vragen stellen aan de suppoost is nutteloos : de man is nl. doof.
Allez, tout va bien il n'y avait pas des morts ou des blessés !
|
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Lieve kindertjes, jongens en meiskes van de kakschool,
1. - Hebben jullie mijn tekst goed gelezen? Zo ja, heb je hem verstaan?
2. - Het stond vast dat "men" Kaplan niet door zijn kop zou schieten! Heb je begrepen wat ik daarover zei? Neen? Je hebt het dus niet verstaan!
3. - Heb je al gezocht wie Israel van Zaïre-Cargo is? Of heb je de vraag niet begrepen?
4. - Hebben jullie al gezocht waar Israel woonde? Neen? Dan verder zoeken tot je hem vindt!
5. - Kennen jullie het liedje van Mobutu niet: "Viva Bomma"? Er zijn er die het tot walgens toe gehoord hebben? Zijn dat geen muzikanten? Het was nochtans een groot feest in Zaïre...... voor Mobutu.....
6. - Hebben jullie de smoel van de hoge politieke pieten al gezien vandaag? Neen? Ik ook niet maar ik weet hoe ze er uit zien! Vroeger gingen ze met plezier hun diplomatieke koffers halen in Oostende? nooit iets van gemerkt?
7. - Hebben jullie niet toevallig het "toevallig" artikel gelezen in de "Knack" van 12 juli 2006? Spijtig, daar wordt België als "het Monaco aan de Noordzee" genoemd door de Indiër Dilip Mehta die de Joden in Antwerpen wil laten vervangen door Indiërs. Hij verklaarde "toevallig" rond de datum van verdwijning van Kaplan dat de "Hoge Raad voor Diamant" werd opgedoekt!
8. - Jullie weten toch dat er door de bende van Nijvel slechts 1 (één) slachtofffer achtervolgd werd door de bende omdat deze speciaal moest gedood worden. De andere slachtoffers werden in het wilde weg bij tientallen neergeschoten om het getal wat groter te maken! Niet gelezen ?, het getuigenis van de vrouw niet gehoord? Het was een diamantsmokkelaar die in Zaïre zaakjes deed in diamantsmokkel richting België, noord en zuid!
Leuk zo voor een kleuterklas staan van kindertjes met lichtjes gezwollen nekken! :cheer::cheer:
P.S. Moest het gebeuren dat ik een dezer dagen in de bocht zou slippen, vergeet niet Johan te verwittigen. (Je weet wel, de vroegere president van de reCDVisten.)
Slaap wel, oogjes toe en schaapjes tellen.
Gerard Golsteyn. s.NOB (sine Nobilitate), onBV.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Alles wat zij aanraakten was goud! (de rest lieten zij liggen!)