![]() |
Kan er misschien ff een nieuw sub-forum ingericht worden?
Het wordt stilaan niet meer overzichtelijk;-)
|
misschien per regio eentje en ivm Israël ook eentje?
|
Citaat:
eentje voor de israëlofielen, de arabofielen en diegene er tussen in |
Citaat:
|
Wat heeft het voor nut dat alle gelijkgezinden samen gaan zitten?
Een subforum ivm het midden-oosten lijkt mij veel interessanter. |
Citaat:
Voor alle duidelijkheid dit was een graptje: Citaat:
|
Midden Oosten, Boven Oosten en Onder Oosten
Ik ben zeker niet de eerste die het idee lanceert, maar kan er misschien een midden oosten sub forum op poten waar alles ivm het huidige conflict kan besproken worden alsook Irak, Iran, Afghanistan, ....
Vandaag wordt het moeilijk de bomen in het bos te zien |
Ik zou het alvast overzichtelijker en ordelijker vinden.
|
Eentje over de NWO
|
Citaat:
|
Maakt het oprichten van een nieuw sub-forum nu ook al deel uit van de internationale politiek ? :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat het probleem op het forum 'internationale politiek' zichzelf wel zal oplossen. Je ziet dat er nu reeds allerlei onderwerpen bijkomen. Als iemand een nieuwe draad mag openen op het forum 'internationale politiek' over een krantenartikeltje waarin staat dat iemand uit woede een paar mensen heeft beschoten, dan geraken we er niet natuurlijk. groetjes, |
En een sub-forum voor de gemeenteraadsverkiezingen
|
Waarom komt da forum over het Midden Oosten er nu niet?
|
Het lijkt ons niet nodig. De problematiek kan besproken worden in het subforum Internationaal. Het is niet zo dat de andere onderwerpen daar verdrongen worden.
Tegenwoordig wordt er voor alles en nog wat een apart subforum gevraagd. De moderatie heeft echter besloten om enkel in uitzonderlijke gevallen nog dergelijke fora aan te maken. Voor de gemeenteraadsverkiezingen zal er zeker 1 komen. We zijn momenteel echter nog de verkiezingen aan het voorbereiden voor de hele site (forum + portaal). Nog even geduld is dus de boodschap. Tot dan kunnen jullie terecht in de andere subfora. |
Citaat:
Over kapingen gesproken. grtz |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be