![]() |
En toen was het oorlog
Stel;
Het wordt plots oorlog. The USA and CO (UK and that's it i think :-D ) vs The Middle East. Na jaren oorlog voeren escaleert dit probleem naar erger en erger. Er vallen meer en meer onschuldige burgers langs beide zijden. (ook in Europa) Wat zou u als Vlaming dan willen zien gebeuren? Vertel het mij, zou u Europa willlen zien gaan meevechten langs de Amerikaanse kant of bent u liever voor het Midden Oosten? Of zou u gewoon de cummunist uithangen en alles leegroven 8) MVG |
Serving in the Navy
![]() |
Europa distansieert zich van het geweld en verhoudt zich neutraal tegenover de beide (multi)-zijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Man die retoriek is achterlijk,"iedereen in het godsdienst vakje duwen is too easy".Dat doet u enkel om een vijandsbeeld te creeren en zodanig alle aan dacht weg te lokken van de andere aspecten. vb:Olie,Macht/misbruik,Geld/economie,Grootheids-waanzin ,superioriteitsgevoel, cultuur & tradities (eye for an eye) EN ZELFBESCHIKINGSRECHT (die en groot deel van de wereld nog steeds niet krijgt) en vooral invloed (controle). Dit zijn enkele aspecten van de wespen-nest waar Europa uit moet blijven en consequent en eerlijk moet mee omgaan op een humane manier met respect. Want als we dit niet rationeel aanpakken dan zitten we met een hele midden-oosten die er gaat uitzien als hoe het in Algerije,Irak,.. aan toe is = een gigantische wasteland van haat waar eenders welk modern westers land binnen de 6 maand de controle kwijt speelt en opgescheept zit met een wasteland van haat en miserie. |
Citaat:
|
Citaat:
Cheers |
Citaat:
|
ik zou gewoon mijn veld gaan ploegen.
|
Ok, de "normale" houding zoals de moord op Joe Van Holsbeeck...
En nu de echte Vlamingen? |
Citaat:
om achteraf op een wel doordachte slinkse manier het geld te beheren van diegenen die het me hebben toevertrouwd. |
Vrede bekomen!
Ik zou ijveren dat er absoluut wordt bemiddeld tussen de beide zijden en de bemiddelaars met woord en daad steunen. Diplomatie is een pad die moet bewandeld worden, vooraleer als een leeghoofd andere mensen te gaan beschieten. Want het gewone volk is altijd het slachtoffer van wat hun leiders (die van niets terugschrikken en de hele veldslag op een afstand aanschouwen) beslissen. |
Citaat:
By Herman Goering(Nazzzzzzzzzzzzzzzzziii remember) so nothing is changed! Pin d'Ar |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een reacties. Deze forum is echt dood |
Citaat:
|
Citaat:
|
Moslims steunen of Christenen ........ik hou het op mijn geloofsgenoten (Christenen)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be