![]() |
Welke beleggingen in deze tijden?
Goud? Water? Zand? Siliconen? De BNB nu den bats daar de skepter zwaait?
Zeg het maar. Mijn zuidafrikaanse portefeuille zit te wachten op wat komen gaat. Of toch beter Cuba, dat via Stief en Ethias in de vaart der volkeren zal voortgestuwd worden? |
wat gaat er komen?
|
Wapenindustrie is big bussnis tegenwoordig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu ja, jij zal dat allicht al weten, maar goed. Liever in twintig verschillende landen investeren dan in één land (en dan nog liefst in landen die niet onderling afhankelijk zijn: België, Nederland en Luxemburg is géén goede spreiding). Liever in twintig verschillende sectoren investeren dan in één sector; dus eerder een staalbedrijf, een farma-bedrijf, een bank en een warenhuis dan vier aandelen van verschillende staalbedrijven. Liever dan nog binnen één sector spreiden: liever vier verschillende staalbedrijven dan één staalbedrijf. Maar voor zoiets moet je al serieus wat centen en vooral tijd hebben. De doorsnee belegger is beter geholpen met trackers of ETF's, fondsen die een index (bv. de Bel20, de DowJones, de MSCIWorld) volgen. Bovendien zitten op zulke indexfondsen meestal minder beheerskosten ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
percalion: bepaalde munten/regio's die uw aandacht wegdragen?
goud/zilver in uw kelder? |
Citaat:
|
Mensen worden grijzer dus beleggen in ouderen zorg dingens en wat dat is dat weet ik ook niet maar het kan alleen maar stijgen.
En seks dingens, ook altijd goed. Misschien nog het beste van al;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Pillen, zalfjes en dergelijke. Ze zitten er op te wachten volgens mij. |
Bedrijven die ruiten maken en wapenbedrijven.
|
Pharma
|
Citaat:
Waar ik mijn geld zoal spreidde? Matras, hoofdkussen, kous, kelder, zolder, schoorsteen, afvoerpijp, tuinhuis, vogelhuisje in boom (Vogels hebben toch geen benul van geld, hé? Anders was die helse klimpartije een maat voor niets), hondehok, plasticzak met steen in vijver, valse vloer en dan kon valse plafond niet uitblijven, zoom van broek én zoom van vest. Mijn vriendin maar lachen! "Ha, lach maar!" riep ik haar toe "Mijn geld zit ondertussen wel veilig gespreid!". |
Al je poen in een nylonkous en elke dag in jezelf investeren.
Yummie, yummie! Slurpie, slurpie!! Fukki, fukki!!! |
Citaat:
En de Islam wordt algemeen aanvaard als de meest vreedzame godsdienst die er is. De intellectuelen in het westen zijn hiervan volop overtuigd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu serieus:
GOUD en Krugerranden om mij te sponseren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be