carlgustaaf |
31 juli 2006 22:37 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac
(Bericht 1846876)
Wsl naar aanleiding van de vele 'zwembadincidenten(aanranden en lastigvallen van meisjes door allochtone)' in België, NL en waarschijnlijk ook Frankrijk (+ andere), is men blijkbaar genoodzaakt om zo'n maatregelen te nemen.
Men beperkt dus de vrijheid van zonnebaders uit schrik voor sexueel gefrustreerd (allochtoons)crapuul. Meer zelfs, de vrouw die het toch aandurft met een string rond te lopen mag een boete verwachten8O . En dit terwijl strings intussen niet zó uitzonderlijk meer zijn en aan de rest van Franse stranden nog wel toegelaten zijn.
Men kiest er hier dus voor om de gewone mens te beperken/bestraffen ipv. die idioten aan te pakken....jammer:? .
Met deze maatregel wordt ook ineens duidelijk dat men zich aanpast aan dit crapuul en dus dat zij onrechtstreeks het beleid dicteren.
Nu vraag ik me af wat het volgende is.......Geen rokjes meer boven de knieën in de binnestad? Waar daar kunnen die jongens ook niet meer aan weerstaan, ofwat!
Ps. heb dit niet in 'Internationaal' gezet omdat't voornamelijk een maatschappelijk probleem is.
|
het zit in Paris stampvol met allochtonen van arabische of zwart-afrikaanse afkomst.En wél gespuis van de ergste soort.Genre bak-in, bak-uit, en flink gewelddadig daarbij.
Ik verschiet er niks van , dat de Parijse burgemeester liever boetes uitdeelt aan mooie meisjes die het stadscentrum opvrolijken, dan de wilde beesten die hen eventueel zouden aanranden hard aan te pakken.
Deze burgemeester, Delanoë, is trouwens een homo, die aan blote tieten geen boodschap heeft.Zolang er jongens in zwembroek op z'n nepstrand liggen, is dat vor hem genoeg.
|