Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Endemol brengt echtscheidingsshow (https://forum.politics.be/showthread.php?t=54077)

Jazeker 31 juli 2006 17:14

Endemol brengt echtscheidingsshow

Citaat:

Endemol werkt aan echtscheidingsshow

De Superhuisvrouw is één van hun programma's uit de categorie ''coach-tv''.

HILVERSUM - De Nederlandse tv-producent Endemol bereidt een programma voor waarin echtgenoten die willen scheiden, worden geholpen. Het bedrijf is bezig via advertenties kandidaten te werven voor het programma.
Volgens een woordvoerder van Endemol valt het programma in de categorie ''coach-tv'', televisieprogramma’s waarin mensen worden geholpen met allerhande problemen. Andere voorbeelden in dat genre zijn ''De Superhuisvrouw'', ''Eerste Hulp bij Opvoeden'' en ''De Afvallers''. Enkele van die formats kwamen ook in Vlaanderen op de buis.

Endemol praat met een zender of omroep die geïnteresseerd is het programma uit te zenden. Of het zover komt, is dus nog niet zeker. De Endemol-woordvoerder vindt niet dat een onderwerp uit de taboesfeer wordt gehaald. ,,Daarvoor komt een scheiding te vaak voor. Het is wel een beladen thema''. Of het programma een presentator krijgt, is nog niet bekend.

De tv-makers erkennen dat niet iedereen zal staan te trappelen om aan zo’n programma mee te werken. Aangezien een scheiding kostbaar is, zullen er volgens hen toch belangstellenden gevonden worden. Ze hebben naast allerlei adviezen ook een relatietherapie in de aanbieding. Verder willen ze ,,een ritueel om het huwelijk in stijl af te sluiten'' filmen.
:evil:

What's next?

Kim 31 juli 2006 17:19

Onthoud mijn woorden: dat worden Jerry Springer achtige toestanden, anders brengt het voor Endemol te weinig kijkcijfers op.

Jaani_Dushman 31 juli 2006 17:21

"Wel Walter, we spelen nu voor Stijntje! Stijntje is acht jaar oud, speelt graag met de bal, en houdt zowel van z'n mammie als van z'n pappie."
"Ik geef 'm weg, Walter. Ik speel liever voor de caravan!"

Kim 31 juli 2006 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1847231)
"Wel Walter, we spelen nu voor Stijntje! Stijntje is acht jaar oud, speelt graag met de bal, en houdt zowel van z'n mammie als van z'n pappie."

Pijnlijk maar subliem...

:rofl:

FISHERMAN 31 juli 2006 17:25

So what. 't Is een vrij land.
Zolang het vrijwillig gebeurt hebben, alleen de mensen die idioot genoeg zijn om eraan mee te doen, er last van.

Nick_ 31 juli 2006 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1847242)
Zolang het vrijwillig gebeurt hebben, alleen de mensen die idioot genoeg zijn om eraan mee te doen, er last van.

En jij die zo zit te kakken als er voetbal op tv is.

FISHERMAN 31 juli 2006 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502 (Bericht 1847245)
En jij die zo zit te kakken als er voetbal op tv is.

Ik zit niet te kakken over voetbal op TV(want die heeft een aan/uit knop).
Wat ik wel vervelend, is dat je tijdens een EK/WK niet kan buiten komen zonder dat winkels, collega's,... er mij moeten aan herinneren dat het plaatsvind.

Jazeker 31 juli 2006 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1847242)

Hm, niet helemaal. Een echtscheiding kost al rap een bak geld als het dreigt uit te draaien op een vechtscheiding. En dan staat Endemol daar met een gratis advocaat en raadgever te zwaaien...

vercetti 31 juli 2006 17:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman (Bericht 1847231)

:cheer: Buiten De Zone :cheer:

Nick_ 31 juli 2006 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN (Bericht 1847247)
Ik zit niet te kakken over voetbal op TV(want die heeft een aan/uit knop).
Wat ik wel vervelend, is dat je tijdens een EK/WK niet kan buiten komen zonder dat winkels, collega's,... er mij moeten aan herinneren dat het plaatsvind.

Club Brugge trouwens gezien vorig weekend? 8)

Zeno! 31 juli 2006 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vercetti (Bericht 1847289)
:cheer: Buiten De Zone :cheer:

Waar is den tijd....beste jeugdprogramma ooit!

http://www.youtube.com/watch?v=sOyNDxWJlXg

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be