![]() |
Klein klein kleutertje
Is het normaal dat mod's die te dom zijn om een discussie te begrijpen, topics sluiten?
Zou het dan niet aan te raden zijn om mod's met een minimum-IQ van 80 aan te nemen? Arnold vindt vast nog wel een baantje in een beschutte werkplaats ofzo. |
|
Als om zo'n reden al een topic gesloten wordt, dan dienen hier zéér véél topics gesloten te worden.
Ik denk gewoon dat den Arnold vandaag zijn dagje niet heeft... Je zal wel zien. Hij zal deze topic ook wel sluiten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb alles eens goed gelezen,en herlezen,bende klein kinderen,en dan heb ik het niet over de moderator!!!!!
|
Maar over uzelve?
Allez, we nemen er akte van zelle.... :-) |
Citaat:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: |
Citaat:
De kans is dus minimaal, me dunkt. |
Citaat:
|
Voor de eerste keer op politics dat eens een mod gelijk geef :cry:
|
Ik ben misschien een gekke kikker, maar ik weet dat de ooievaar eraan komt. Sommige kikkers kwaken luid om hem te verwelkomen : zij zijn de eersten die opgegeten zullen worden.
Moet ik een lijst van franstaligen op VB lijsten maken ? Waar doet het zeer ? |
@ Knut,
Ik kan begrijpen dat het niet fijn is als threads die je net geopend hebt al gesloten worden. Ik denk echter dat het niet zo veel gevraagd is om in een openingspost een duidelijke mening te formuleren, die als basis voor discussie kan dienen. Een simpele opsomming is geen mening. Het forum is geen informatiesite, wel een plaats van discussie. Gelieve hier dus voortaan rekening mee te houden. We zouden het ten zeerste appreciëren moest je voortaan gewoon duidelijk aangeven waar een thread eigenlijk over gaat, ipv de mods als antwoord wat belachelijk te maken. Hier wek je namelijk weinig goodwill mee op. Het staat je vrij nogmaals een topic te openen, ditmaal met een duidelijke mening als aanzet tot discussie. Die zal dan niet gesloten worden, zolang de regels van het forum worden nageleefd. Niet schelden is 1 van die regels. |
Ik denk dat op deze topic ook vlug een slot zal geplaatst worden.
|
Lang leve Arnold!
He's got my vote |
Citaat:
|
Citaat:
U mag mijn account schrappen. |
Stuur je mij aub eerst die Brusselse lijst door via pb?
Ik kan me immers voorstellen dat bepaalde belgicisten daar niet zo blij mee zijn. ;-) |
Citaat:
mvg, Arnold. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be